Prima pagină > Simple life > De rev…

De rev…

ok cum multa lume a observat deja am trimis ceva sms-uri (sa nu te gandesti la prostii Alexya…)

in fine am trimis cateva „personalizate” si cateva…. bine mai multe, mesaje „unice”, mai bine zis mesaj unic, la restul :)).

” La mine apare 00:02, la tv vad 00:00, la fratele meu e 00:05; Eh asta nu mai conteaza. La multi ani 🙂 Metin „.

Asa imi cer scuze ca poate l-ati primit mai tarziu… nu e vina mea, reteaua era ocupata si aparent mobilul meu nu suporta sa trimita peste ~ 20 de mesaje (am trimis undeva la 60-80). In fine imi cer scuze pentru cei care l-au primit pe la 1:30 :)). Sa nu zic ca la unii am cam uitat sa semnez… si „Frate nu stiu cine esti, dar la multi ani”…

oricum … scularea e 01.01.2009  :). Dupa mine si azi ar trebui sa fie zi de sarbatoare, adica e prima zi din an. Ar trebui sarbatorita taota ziua, nu doar primele 6-7 ore… Da’ na… o sa imi ia ceva sa implementez mentalitatea asta :))

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. mitzu
    1 Ianuarie, 2009 la 10:24 pm

    eu la 1:36 l-am primit :(…..si acuma na, si eu imi cer scuze pt ce dreq ti-am raspuns la mesaj ca nici nu mai stiu :))) poate daca-l primeam mai devreme altu era raspunsu.nu e vina mea, tastatura de la mobil e prea mica.eram in pantelimon, petreceam :))) la multi ani mah si ms de mesaj ! 😀

  2. CH
    1 Ianuarie, 2009 la 10:26 pm

    meh stai calm nu m-ai derajnat sau ceva…. :))
    eu inca sunt „stresat” ca toata lumea a primit sms-ul la 1:30 si ceva…

  3. 1 Ianuarie, 2009 la 11:00 pm

    La multi ani! 😛

  4. Alexya
    1 Ianuarie, 2009 la 11:27 pm

    Eu l-am primit la 1:33! :-<
    Pana at nu ti-ai adus aminte de mn!…
    Te stiu eu prea bine…
    Si EU nu ma pot gandi la prostii! =)) Sunt un ingeras… O:-)

  5. iuliana
    2 Ianuarie, 2009 la 4:14 pm

    eu l-am primit azi :)))

  6. eli
    4 Ianuarie, 2009 la 2:19 pm

    mdea.. l-am primit la 1:30 si ti-am raspuns pe 4 ianuarie:)) c’est la vie mobilu e de vina:))

  7. CH
    4 Ianuarie, 2009 la 2:22 pm

    … ai uitat !!! admit it …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

