Pentru „dusmanii” mei

Melodia din reclama de la ciocolata ROM

E cu dedicatie pentru toti „dusmanii mei” :))

scuzati-mi iesirea de manelar, coca, emo, pitzi dar nu mai pot de ras :))

lirica:

Sunt baiat inteligent
S-am umblat in occident
Lovele la mine vine
Si imi este foarte bine

Si toate gagicile
Se uita cu privirile
Fetele e cu valoare
Dupa mine toate moare

Ref:(x2)
Ce moare dusmanii mei
Ca am faima la femei
Am jeep-ane s-amparai
imi iau costume din dubai

Am cinciari am si septari
Am si dame la trotuar
Buzunarele la mine
Ele este mereu pline

Am curea cu 3 breteluri
Si deget cu 3 ineluri
Sunt cel mai ciumeg se stie
Dusmanii n-are ce-mi face mie

Ref:(x2)

Toata lumea-mi este fani
Asa ca cant doar pentru bani
Le place de corpul meu
Voce si talent la greu

Ma vor la costum de haine
Cu emblema lu Armani
Modestia si respectul
Imi face
comportamentul

Ref:(2x)

  1. 31 Decembrie, 2008 la 12:06 am

    acest cantec care este acum si in varianta LIVE si pe DVD. solo maaaa =))
    doamneeee da-le creier. problema este ca sunt oamenii care chiar asculta melodii gen asta, sunt „fani infocati”. d-aia canta „bastanii”.
    =))
    fara numar.! :> B-)

  2. CH
    31 Decembrie, 2008 la 12:07 am

    doamne inca rad… nu mai pot :))
    a venit perfect melodia asta :))

  3. 31 Decembrie, 2008 la 12:08 am

    cu placere =))

  4. 31 Decembrie, 2008 la 3:26 am

    told you this song rules:))cu placere dreamsofakid :))

  5. un admirator secret
    31 Decembrie, 2008 la 12:50 pm

    suge-o manelare, sau sujeo pe limbaju tau

  6. 31 Decembrie, 2008 la 1:46 pm

    si tu, dreamer, de unde o ai aaa? hai, scuipa tot >:) :))

  7. CH
    31 Decembrie, 2008 la 3:34 pm

    mica pauza inainte de a termina „marele post”
    mei nenea „un admirator secret”, imi pare rau ca nu am folosit limbajul tau de argou corect, imi pare rau ca nu am scris in limbajul tau, ca sa poti intelege si tu. oricum te ajut, uite acolo la versuri ce e boldat si subliniat, aia ar trebui sa intelegi 😉
    in fine… nu am timp acum, ma ocup de tine mai tarziu, cu o alta ocazie

  8. muhammad ali-baba
    7 Octombrie, 2009 la 6:00 pm

    Tot pentru „un admirator secret”:
    Mai manelist „undercover” ce esti, melodia asta e facuta special de Electric Brother ca un pamflet al manelelor.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

