Prima pagină > Cugetari, Simple life > 2008 + 1 = 2009

2008 + 1 = 2009

Uite asa trece si anul 2008, un an plin (cel putin pentru mine) de intamplari. Desi a inceput monoton, si banal… s-a incheiat intr-un fel de  furtuna ca sa zic asa. Adica ianuarie 2008, banalitate, variante de bac, meditatii, scoala pe care o frecventam ~ 2-3 ore pe zi… In fine prima parte a fost asa. Ma rog nu pot sa zic ca intreaga perioada a fost asa… adica imi e dor de zilele in care mergeam cu SRN,  MTZ si Cosmin la Papa Bun :)) , de zilele de Marti in care ne intalneam mereu cu diriga si cu profa de chimie in Kauffland, de meditatiile la eco cu Za Big Boss P.I.M.P. Miha. Imi aduc aminte de acel „rahatel” din „garajul de meditatie”  (SRN tu sigur il tii minte). Mi-e dor de cruiseingul cu 307’ele, mi-e dor de „smecheria” lui So de la stop  (alexa stie bine 😉 )

Dupa, a venit bacul.. o mare vrajeala sincer, adica dupa ultima proba (la economie, Ade sa nu crezi ca am uitat ce ai facut tu cu manuta ta :)) ) direct pe plaja pana seara tarziu. Unde tin minte ca am jucat fotbal si mi-am distrus unghia :/ dar nu mai conteaza :D. La probele de romana si engleza „oral” (sa va creasca in frunte la ce v-ati gandit) m-am dus intr-un tricou, pantaloni 3 sferturi si niste sandale… evident directa a gasit ceva dubios la tinuta mea; nu stiu ce sa zic profii mi-au dat 10 deci ori ei aveau ceva… ori directa; dar si asta nu mai conteaza.

A trecut bacul si a venit admiterea, stiu ca am nimerit cu Comi si Nica in tren 😀 lucru care m-a imbucurat, caci noi cica repetam Indicatorii Macroeconomici si Teoriile lui Keynes :)) (da sigur … ). Ca sa fiu mai explicit, in aceasta repetitie participa si Alex V … care va spun doar ca e la poli la automatica (va dati seama cata economie stia el si cat de mult repetam noi) .  La admitere am picat mereu cu Grasu’ in sala :)). Clar era un semn ;).

A venit timpul facultatii… chipuri noi, prietenii noi, „enigme” noi :D. Eram foarte interesat :D, mai ales  ca am avut parte de cateva enigme de-a dreptul interesante si intrigante in acelasi timp. Colegi de camera de nota 10 +; colegi de grupa de treaba, colegi de serie de treaba, colegi de facultate de treaba… colegi de  „bucuresti” de treaba :)).

Si iata-ne aici… in acest moment, ora 13:08 (cand scriu acest cuvant… eventual postul o sa fie publicat mai tarziu 😛 ). Nu stiu despre voi dar sper sa fi avut un an foarte bun, plin de bucurii. Dar asta e in trecut, un ’09 ne asteapta :). Sper sa fie la fel, daca nu plin cu si mai multe bucurii, „buzunarele cu bani e pline”,  sa fiti iubiti si sa iubiti 😉

O sa las cateva „urari” celor apropiati / cunoscuti / prieteni / simple cunostiinte:)

Alex 06,    Alex 07,    Alex Denmark,    Alex A,    Alex Paiu,    A.V. ,    Anda,    Alexya,    Andra Elena,    Alex Stanciu, Alex Caprice,    Ade (grupa),    Ade,    Alina,    Andrei,    Alexa,    Alin,    Adi,     Ana,   Aura,    Andra (artin),    Bogdan,    B3,   Bogdan (Kote),    Cristina (de se pierdea prin pat :)) ),   Cristina (cu babuta),   Cristina (1504),   Cycy,    Cornel,    Claudia-Stefania,    Clau,    Cip,    Cristi,    Comi,    Costi,    Cosmin,    Daniel 07,   Daniel,    Dj Daizon,    Dana,    Dilek,   Dodo,   Ella,    Edvin,    Ella (dreams),    Eli,    Elis,   Flory,    Florin,    Gilly,    Georgiana (x 12 D),    Grasu,   Gaby,    Inga,    Inna,   Irina,    Irinutza (x 12G),    Iuliana,    Lory,    Marian,     Marius,    Mihaela,    Miruna,    Mady,    Mesa,    Matei,    Maxim,     MTZ,    Mihai,    Mona,     Maria,    Nica,    Nico,    Onyk,    Oana(grupa),    Ozan,    Octi,       Olgun,     Ovidiu 014,    Paul,    Ruxandra,    Repkat,   Ruxy,    Roxana,     Reihan,    Raluca (grupa),     RLK,    RZR,   Razvan D,    SRN,   Stef,   Sheila,   Simona,   Senis,    Sorin,   Traian,     Tereza,   Tanase,    Tanior,   Valydo,    Viorel,   Vecinu de palierWoro,    Yasemin.

Pfff e 7:51… mi-a luat ceva timp sa termin de gasit cate ceva pentru fiecare 🙂

Offf destul, destul pentru azi. Sper sa va placa 🙂

Dar mai e ceva, ceva de multumit celor care nu mai sunt dar care si-au lasat amprenta asupra mea; si celor 2 persoane care inseamna totul, care (ma rog pe langa faptul ca m-au „creat” in mod direct) m-au influentat cel mai mult, mamei si tatalui meu. Nu am gasit nimic, nici o melodie care sa exprime ce vreau sa zic, nici cuvinte nu prea sunt… o sa ma rezum la clasicul „va iubesc sincer”.

Un simplu la multi ani tuturor!

  1. CH
    1 Ianuarie, 2009 la 8:23 pm

    @ alexya: ehm… in fine urarea e si pentru sobolanul tau :))
    @ dana : dangerous :-„

  2. Alexya
    1 Ianuarie, 2009 la 11:29 pm

    Bah, azi am fost la sobolan! >:D<
    Si ne-am jucat! :-” :))

  3. bog
    2 Ianuarie, 2009 la 3:09 pm

    La Multi Ani turc!
    m-ai innebunit cu ciomu, traume de dupa nastere poate ? 😛

  4. CH
    2 Ianuarie, 2009 la 3:11 pm

    @ bog: pei mami mi-a zis ca e frumos sa dai si la altii mai nevoiasi :))
    @ alexya: la sobo in vizuina ?

  5. bog
    2 Ianuarie, 2009 la 3:13 pm

    te-a despreputat cu sata^ru >:)

  6. CH
    2 Ianuarie, 2009 la 3:17 pm

    Lovitura „ciomu” :))

  7. daishi
    3 Ianuarie, 2009 la 10:36 am

    Buahahaha ms :)). Btw don’t click on my link or you WILL suffer! Dovada ca ink te mai bantuie mel :))

  8. 9 Ianuarie, 2009 la 9:34 pm

    de ce „Vicii”? :-??

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

