Prima pagină > Cugetari, Simple life > Black list of ’08

Black list of ’08

Am avut niste treaba azi prin oras si trebuie sa zic ca am fost scarbit… casierita a fost o mare scarba, imi raspundea cu un ton strengaresc, presupun ca era stresata ca muncea si azi… si ca maine tot asa pana la 14… nu inteleg de ce eram eu de vina ca munceste ea ? Oricum e platita…

La gara tanti de la ghiseu alta scarba, ma tot intreba ce bilet vreau, i-am explicat de vreo 3 ori pana sa inteleaga ca vreau 2 bilete, unul redus unul intreg, pentru duminica 4 ianuarie ora 15:20 catre bucuresti…. chiar asa greu e ?

In autobuz, nici nu au coborat toti oamenii (la gara la cap de linie) si simteam cum ma impingea o baba de la spate sa ma urc … ca aparent nu o sa mai aibe ea loc. Cand urma statia la care sa cobor un cuplu statea in usa, ii intreb politicos daca vor sa coboare si ei nici nu ma baga in seama, in final se uita ea la mine si ma intreaba daca vreau sa cobor…. naaaa deloc vroiam acum 4 secunde acuma nu mai vreau.

Cica avem un Orasel al Copiilor… acum nush ori au disparut copii ori nu mai e ceea ce a fost odata. era pustiu :/ ce s-a intamplat ? Ma uit 6 lei / 3 min la „carturi electrice”  (la masinute cu alte cuvinte). 6 lei ? scuzati-ma pana imi dau jos manusa sa va plesnesc.

Bine ca m-am intalnit cu Ella azi, sa ma „relaxez” un pic :), sa rad putin… lucruri care s-au si intamplat 😉 (cu ocazia asta ne-am vazut si pentru prima oara :)) ) desi am uitat sa o „hug-uiesc” :/ (ma rog asta nu e un punct de pe acea lista ;))

  1. 30 Decembrie, 2008 la 6:45 pm

    orasel al copiilor? era geeeeer azi, unde sa se dea saracii. si da, sunt scumpe. 😐
    lasa ca ne „hug-uim” alta data :))
    ma bucur ca te-ai „relaxat” si ca ai ras 😛
    >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

