Let it snow

snow-fall
Afara ninge 🙂
In sfarsit a inceput sa ninga, sunt la bunica, stau in casa si ma uit pe geam… fulguie usor am un sentiment foarte ciudat, sunt intr-un loc pe care il stiu atat de bine, dar care imi pare oarecum strain, vad ca totul e la locul lui, dar parca ceva nu e bine ceva ….
stau in casa, ma uit la tv dar parca lipseste ceva, ma uit pe pat, locul unde statea bunicu’, e gol… nimeni nu indrazneste sa se aseze, de parca am pati ceva… nu stiu cum sa va explic dar locul acela are ceva, (nu! nu este bantuit…) dar vreau sa zic ca nu inteleg de ce e mereu gol, parca isi asteapta proprietarul de drept. Numai ca acesta lipseste, nu va mai veni. Nimeni nu indrazneste, sau mai bine zis nimeni nu merita sa stea acolo, locul acela parca e rezervat „capului” familiei.
Am indraznit sa ma asez acolo, acum inteleg de ce era locul lui preferat, aproape de soba, se lasa pe spate pe o perna rezemata de perete, o pozitie foarte confortabile trebuie sa recunosc. Inteleg acum, cand te uiti pe geam, vezi tot, curtea, gradina, strada tot. Inteleg acum, asta era viata lui, simpla, dar fericita. Inteleg si eu acum… viata e asa usoara… de ce ne-o complicam atata ?
Afara ninge foarte frumos, a inceput sa ninga cu fulgi mari, a inceput sa se depuna zapada; imi aduce aminte de ziua aceea, la fel a fost si atunci; nu imi vine sa cred ca mai e un pic si se implinesc 2 ani de atunci, parca ieri s-a intamplat.
mereu am crezut ca a fost un fel de „la revedere” al lui acea ninsoare, fulgi mari linistiti, parca sa ne calmeze, sa ne faca sa ne ascundem tristetea… Cel putin eu asta am inteles, pe mine m-a imbucurat acea ninsoare, si am simtit ca „a facut” asta pentru noi.

Cat am stat la bunica am vazut cateva filme, dar unul dintre ele mi-a atras atentia. „Deception” se numeste, e vorba despre un contabil care este „jucat” de un nene care vrea sa puna mana pe 20 mil $. Cum va intrebati, simplu protagonistul este un inspector contabil, ceva in genul, vine anual la firme si le analizeaza situatia contabila, astfel are acces la toate conturile respectivelor firme. Eh tocmai pe baza acestor autorizatii vrea nenea asta sa fure bani.

In fine nu asta m-a atras, m-am regasit ca sa zic asa cu protagonistul, era la un moment dat o faza in care el spunea (parafrazez) ” imi place sa studiez, sa observ si sa gandesc; in functie de diversele lucruri pe care le observ, pot extrapola si pot deduce astfel diferite lucruri despre oamenii pe care i-am studiat” exact asta cred si eu, exact asa pot spune ca fac si eu… studiez, gandesc, analizez si in final interpretez. era o alta faza in care contabilul ii afla numele adevarat al lui „nenea cel rau”. Cum? pei prin net.. a stiut ce sa caute, s-a dat drept politist la telefon si a aflat tot ce a facut  „bad man”. Asta o spun pentru cei care nu ma cred cand le spun ca poti afla orice pe net, trebuie doar sa sti ce sa cauti, si eventual sa ai si niste resurse informationale bine organizate.

*Note : postul a fost scris sambata si postat azi, duminica, pentru ca azi am avut acces la internet.

  1. jim
    29 Decembrie, 2008 la 10:00 am

    manacu tu cacat cu let it snow. ia sa nu mai let it snow deloc. hadicapatule…

  2. CH
    29 Decembrie, 2008 la 2:53 pm

    nu inteleg fratilor, daca tot vreti sa ma injurati, injurati-ma corect…. „manacu tu cacat” ? „hadicapatule” ce e asta? … adica uhm.. nu inteleg, ori e un nou gen de insulta si eu nu stiu :/
    oricum asta e o parere, o opinie a mea, ca tu ai o problema cu zapada, ca iti ingheata neuronul asta e altceva… imi pare rau dar ce vina am eu ?
    vad ca saracul deja da rateuri, adica mananci din litere, nu te exprimi coerent…. imi pare rau pentru el.

  3. 29 Aprilie, 2011 la 1:18 pm

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

