Prima pagină > Cugetari > LEAPSA :(200)8 care le-ai facut anul trecut :))

LEAPSA :(200)8 care le-ai facut anul trecut :))

Am fost „tagged” the Un Ideal

8 lucruri pe care le-am facut in anul 2008.

1) Pe 15 septembrie mi-am infiintat blogul 🙂

2) Am intrat la facultate

3) Evident am trecut de BAC mai intai

4) In and out of love (sloganul meu in ultima perioada)

5) Foarte multi prieteni noi (cu ocazia asta salut seria A de la FABBV 😀 )

6) Niste colegi de camera de nota 11 😀 (o sa mai postez cu „nebuniile” pe care le-am mai facut )

7) Mai am ~ 10 filme si am vazut toate filmele din 2008

8) aceeasi soarta ca si la Un Ideal, no 8 e cel mai greu…  ha ca mi-am amintit, am vazut marea 🙂 (vreau sa zic ca mi-a fost dor de ea, cat eram in buc)

dau mai departe acest joculet urmatorilor :  RzRRLKPisicutei in Bocanci, Mesa si ELLEI

  1. 25 Decembrie, 2008 la 2:27 pm

    bine, bine, o sa ma apuc de scris :”>

  1. 25 Decembrie, 2008 la 5:33 pm

Lasă un răspuns

