Prima pagină > Simple life > Fuga sub brad

Fuga sub brad

christmas-tree

Repede, repede ! E dimineata 🙂 A venit Mosu’

Fuga sub brad, sa iti deschizi cadoul. Nu uita ai unul si din partea mea 🙂

Ehh ce frumos :), eu am primit aproape tot ce imi doream. De ce „aproape” ? Pentru ca nu a nins, pacat… chiar as fi vrut sa ninga 🙂 macar noaptea.(MERSI ALEX ca imi faceai pofta cu ninsoarea ta din Onesti :/, URATULE !!!! )

Ce am mai primit? Pei multe multumiri, multi de ” :* ” si ” >:D< „… cum a zis Senis (cu sh, ca mi s-a atras atentia), „sunt popular asa”, nu stiu cat de popular sunt, dar in „bisericuta” mea sunt iubit? ca sa zic asa, 🙂 si asta imi este destul. Ziceam eu de acea atentie, pei sa zic asa, a fost si ea  :).

Daca incep sa adun plusuri cu minusuri ( cu „T”-uri ca la conta :)) ) raman cu ceva mai mare decat zero, cu alte cuvinte raman cu ceva… ceea ce e bine :), overall a fost bine. Sper sa primiti tot ce v-ati dorit, sau macar in ordinea preferintelor.

Categorii:Simple life Etichete:, ,
  1. 25 Decembrie, 2008 la 2:29 pm

    am primit…sa zicem cam ce vroiam 🙂

  2. Oana
    26 Decembrie, 2008 la 9:28 pm

    si eu am primit un cadou special;;)…de la o persoana speciala…chiar dragutz:)…

  3. CH
    28 Decembrie, 2008 la 4:12 pm

    @ oana: 🙂 impartasesti ?
    @ ella: si ce nu ai primit ? (caci „cam” ala acolo ….)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

