Prima pagină > Simple life > Mos for 2 days

Mos for 2 days

Sa zicem ca as fi fost Mos Craciun, cu tot cu sanie reni spiridusi laponia craciunita ( :-” ) si alte chestii de „marketing” cum le-a numit si Cristi…

Ce vreti sa va „aduc” ?

  1. 23 Decembrie, 2008 la 8:52 pm

    eu sunt spiridusu` tau 😀
    vreau multe…acum hai sa zicem sa pot zambi..
    aa si sa hug`uiesc maine multe persoane, ca sa uit de tot! >:D<

  2. CH
    23 Decembrie, 2008 la 8:54 pm

    ok imi tre un ren acuma :))
    se ofera careva ? 😀

  3. 23 Decembrie, 2008 la 9:03 pm

    hoo da` nu toti odata…

  4. CH
    23 Decembrie, 2008 la 9:05 pm

    macar un rudolf 😦

  5. 23 Decembrie, 2008 la 9:15 pm

    cu nasu` rosu? :>

  6. 24 Decembrie, 2008 la 3:22 pm

    ma bag eu, dar imi trebuie sponsori ca sa imi cumpar nas rosu si luminos! 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

