Prima pagină > Cugetari, Despre mine > Aparatul meu auditiv

Aparatul meu auditiv

41p2evh3kdl_sl500_aa280_1

Ok azi o sa va vorbesc despre castile mele audio. Am o pereche de Panasonic RP-HS22 albe, desi initial as fi vrut varianta Shockwave:panasonic_shockwave_rp_hs22Ma multumesc si cu Whity de mai sus :). Ok de ce scriu despre o pereche de casti ? Pei e destul de simplu, imi place foarte mult sa ascult muzica, as asculta muzica tot timpul… de aceea ma veti vedea poate mai mereu cu castile pe urechi :).  Pariu ca ma puteti observa intr-o multime doar din cauza acestora.  Acum de ce am ales castile acestea ? pei din nou un raspuns simplu, pe de o parte ca mi-au placut modelul, pe de alta parte sunt printre putinele modele de casti care le pot folosi ( poate tineti minte ca ziceam ca am o ureche „defecta” ca si format)

Asa… destul cu intro, sa trecem la lucruri mai importante. M-am hotarit sa scriu pentru ca tot mai multa lumea comenteaza pe baza castilor mele.

Dana l-a intrebat pe Cristi : „Metin are probleme cu auzul ? Ca mereu il vad cu aparatul ala auditiv…”(dezinformare)

Cristi mi-a zis: „Metin nu tre sa iti dai jos castile, nu o sa ne mai auzi bine dupa” (asta era gluma)

Oana mi-a zis : ” O sa faci audita” (habar nu am ce e audita dar trebuie sa recunosc ca m-a speriat putin …)

013 : „Cand o sa mori o sa iti punem castile, sa dormi linistit” (ar parea putin ciudat… dar nu cred ca m-ar deranja :)) )

Alexa si Nica : „Da-ti jos castile alea, am impresia ca nu ma asculti” (se uitau urat la mine, mereu m-au speriat :(( )

Ok sa incep cu „rezolvarile”. Da imi place foarte mult sa ascult muzica, dar asta nu inseamna ca am muzica la maxim in urechi, de aceea pot sa intretin o discutie  si cu castile puse, (am ajuns sa cred ca nu eu am nevoie sa ascult ci subconstientul meu simte nevoia asta).   De ce atunci cand ma vedeti cu castile trebuie sa credeti ca am muzica prea tare ? Chiar deloc, repet am muzica la un volum mic, intocmai pentru a putea auzi.

Oana ai fost rea! :/ m-ai speriat … audita…  „auzi” la ea … tot nu stiu ce e dar nu conteaza :))

Special pentru Dana, nu mei nu am probleme cu auzul, aud foarte bine, nu… chestiile alea albe nu  sunt aparat auditiv, imi sunt castile audio.

  1. 20 Decembrie, 2008 la 6:19 pm

    am incercat sa caut, sa vad daca exista vreo boala „audita”. nu exista 😀

    poate vroia sa zica virgula ca o sa surzesti :-??

  2. CH
    20 Decembrie, 2008 la 6:49 pm

    nu stiu… presupun ca asta era ideea… ca o sa surzesc :/

  3. daishi
    21 Decembrie, 2008 la 12:56 pm

    *cough*,*cough*, mai shtiu pe unu care face la fel … *cough*

  4. CH
    21 Decembrie, 2008 la 2:52 pm

    :)) daa parca imi amintesc :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

