Prima pagină > Buc life > Buc by night

Buc by night

Aseara, pentru ca Woro a fost foarte dragut si a venit cu masina personala pana in Buc, in camin; si pentru ca era ultima seara pe care 013 urma sa o petreaca impreuna,  ne-am plimbat prin tot Bucuresti-ul. In principiu programul nostru se rezuma la o partida de biliard, mai apoi o vizita la bradul din piata universitatii.

Eh… cu totii stim ca socoteala de acasa =/= socoteala din targ… (ca de altfel pe principiul asta „traieste” si C. ; adica „bei veniti si cu mine pana in plaza sa imi iau un pulover”… dupa 3-4 ore de „plaza” … „mei nu am gasit nimic” ). Odata ajunsi la IDM in regie, am primit biletelul numarul 190, „afisajul rosu” indica 37 … deci aveam de asteptat ~ 120 de mese, am zis sa incercam la Texas, aici aceeasi poveste magica bilet # 44;  afisaj 28. In fine in Texas nu am fi avut asa mult de asteptat… dar lenea din noi era mult prea mare, foamea prea deranjanta si rezervorul de benzina mult prea plin :D. Am ales sa mancam la un restaurant de pe acolo (nu o sa ii fac reclama :P, desi la IDM si Texas am facut deja :)) ). In fine, dupa ce am mancat copios… sincer nu prea aveam chef sa mai jucam biliard, deci „Woro drive „.

Stiu ca atunci cand am plecat cu masina de la camin avea 20030 km la bord. Dupa ce ne-am terminat aventura indicatorul arata un 20100 si ceva :). Unde s-au dus peste 70km ? pei simplu… am luat tot bucuresti (bine aproape tot bucuresti) de vreo 3-4 ori la rand: piata unirii 5 ori, piata universitatii 4 ori, revolutiei, victoriei 4 ori, romana 4 ori,  iancului 2 ori, casa poporului, constitutiei, regie, grozavesti, crangasi, belvedere si nu mai stiu ca nu imi mai vine nimic in minte…  :))

A trebuit sa oprim la Moxa D, vezica lui Woro bubuia… Undeva pe la ~ 2 noaptea noi eram in camera la Ade  :)); noi= Alex, C si eu; Woro s-a dus la o cunostiinta caci !!!ADE!!! nu a vrut sa il lase sa „elimine stresul”. Cica ele dormeau, cand era doar ea cu o colega, si toate laptopurile aprinse, ca sa nu mai zic ca au pierdut o colega de camera, nici nu stiau pe unde a plecat respectiva fata.

Oricum am facut si filmulete cu buc by night, din pacate sunt la Woro in cardul lui de pe camera, si el azi a plecat, nu am apucat sa stau foarte mult ca si eu am fost ocupat azi. In fine, promit ca o sa pun cateva din respectivele filmulete cat de curand pot  :P.

Si cum toate lucrurile bune au un sfarsit, azi am ramas singur in camin (in camera mai exact); toti muschetarii au plecat acasa. Eu ma intorc duminica, de ce asa tarziu? pentru ca sambata vine un bun prieten din danemarca si i-am promis ca ne intoarcem impreuna in constanta (sta in acelasi cartier cu mine si fratele meu tot dum dimineata se intoarce, deci tot mai multe motive sa il astept).

Eh… o sa ajung si eu acasa :P, in curand 🙂

  1. 19 Decembrie, 2008 la 10:34 pm

    just live your life and enjoy every moment of it :X :> 8->

  2. Miruna
    20 Decembrie, 2008 la 12:30 am

    eh.. mie mi-e dor de plimbarile noaptea prin buc 🙂

  3. CH
    20 Decembrie, 2008 la 12:34 am

    😛
    pei daca nu vorbesti… gaseam loc 🙂

  4. Miruna
    20 Decembrie, 2008 la 12:36 am

    ramane pt la anu atunci 😉

  5. CH
    20 Decembrie, 2008 la 12:12 pm

    da … ciudat suna „ne vedem la anu” :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

