Prima pagină > Buc life, Simple life > Anotimpul lui A’ciu

Anotimpul lui A’ciu

big-sneeze-illus-300

Meh… am racit, presupun ca era timpul, ca na… a venit  perioada aceea a anului in care cel mai bine se vand servetelele.

URASC raceala

urasc sa imi curga nasul

urasc sa ma usture ochii

urasc ca ma doare capul intr-una…

urasc ca ma simt ca un rahat…

urasc ca dorm mai tot timpul

urasc ca ma simt slab

urasc ca nu pot gandi bine

urasc ca nu pot judeca la potential maxim

urasc ca nu mai pot „studia” oamenii

URASC ca a venit la  un moment total aiurea, dupa ce ca ma simteam prost, SUPER OFERTA ! acum te simti SI mai prost cu noua oferta de raceala! …

* Mersi Alexya pentru ingrijiri 🙂 … dar tot nu ai venit cu Ana 😦

* Azi n-am fost la fac, (mi-era prea rau, sila etc) oricum nu am pierdut decat un seminar la geopolitica care nu s-a tinut cica. In fine, ii multumesc anticipat Cristinei, pentru cursul la mate :D; pe care eventual il voi primi maine.

  1. Alexandra(u)
    17 Decembrie, 2008 la 9:17 pm

    Sa te faci bn, mah! Ca as fi vrut sa va vad pe toti cum o … de ziua mea! =))
    Dar tu ai lipsit! …

  2. 17 Decembrie, 2008 la 9:24 pm

    insanatosire grabnica!
    daca nu te faci bine raman gurgui si mertic necolindate. si numai iau 10 :)) 😀

  3. CH
    17 Decembrie, 2008 la 9:37 pm

    :))
    am stiut eu ce am stiut sa nu fiu azi :))
    ehhh lasa ca o sa vin eu sa le colind pe mertic si pe gurgui 😀
    va multumesc amandurora >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

