Prima pagină > Cugetari, Un subiect mai delicat > So… goodnight moon

So… goodnight moon

cloudy_moon1

„Unde a disparut luna ?”, o intrebare care imi tot aparea in minte azi. Seara ma plimbam prin oras si cautam luna, imi cautam fidela calauza. Nu stiu, nu vroia sa mai apara… nu am vazut-o, am cautat-o toata noaptea, pe tot cerul, dar nu am zarit-o… sa fie vreun semn, apropo de cele ce mi s-au intamplat ?

Ahhh si atat am vrut sa ne intalnim vineri, caci era o luna plina atat de frumoasa… Mi s-ar fi indeplinit acel vis, dar presupun ca asa trebuie sa ramana, doar un vis, o iubire pe plan oniric. Totul era planificat, luna lumina puternic, stelele incercau sa rivalizeze cu sclipirile din ochii tai, cerul era senin; totul era perfect, am fi stat imbratisati pana ar fi apus luna dar ai ales sa lipsesti… ai ales sa institui o limita intre noi doi, ai impus o distanta, ai tras o linie.

Am inteles ca pana si luna nu ma mai „iubeste”, si ea mi-a intors spatele… s-a ascuns de mine. Nu mai vrea sa imi lumineze caile, m-a lasat singur pe drumuri intunecate, anevoioase.

Ce sa mai zic, am ramas cu un gust sec, o privire rece si un suflet ratacit. M-am plictisit, am obosit sa tot  alerg, vreau sa stau si eu, sa ma odihnesc un pic… merit ? oare ? sper…

– If you want to catch a butterfly, don’t run after it. Instead, sit down and open your mind. It will just land on your palm when it needs to rest. That’s the way to find love. –

  1. Oana
    17 Decembrie, 2008 la 12:14 am

    Luna inca „te iubeste” daca te’a facut sa scri despre ea:P….

  2. CH
    17 Decembrie, 2008 la 12:28 am

    cum sa fiu iubit cand mi se intoarce spatele ?
    cand isi intoarce privirea, cand ochii nu mai stralucesc, cand astept macar un cuvant si tot ce vad sunt pagini albe.
    scriu de „durere”
    [edit] nu luna m-a facut sa scriu…

  3. Oana
    17 Decembrie, 2008 la 12:58 am

    :(…hmmm…METINNNNN….fi mai optimist….ca in poza:*

  4. CH
    17 Decembrie, 2008 la 1:10 am

    … da da stiu,
    eu nu ma supar niciodata…
    eu mereu am un zambet pe buze.
    eu sunt optimistul innascut… >.<

  5. Oana
    17 Decembrie, 2008 la 6:35 pm

    nu am vrut sa intelegi asta…esti om… te superi orice ar fi si oricat ai vrea u sa nu te superi….problema e ca unora le trece mai repede supararea altora mai greu sau deloc….si u mi s’a parut ca nu te superi usor si esti destul de matur sa sti pt ce merita sa te superi si pt ce nu….si oricum toti avem cate o perioada proasta…da asta e…vor veni si perioade bune si o sa le uitam pe cele proaste;))…>:D<

  6. CH
    17 Decembrie, 2008 la 7:29 pm

    erm eu ma supar foarte greu, intr-adevar
    si cand ma supar imi trece supararea, nush e un defect / calitate nu pot ramane suparat pe cineva, dar, mi s-a intamplat de 2 ori pana acum sa ma supar atat de tare ca nici nu mai vorbesc cu respectivele persoane, nici nu le bag in seama… si nici nu mi-a trecut

  7. 17 Decembrie, 2008 la 9:17 pm

    e clar, te-a indragostit. 8->
    so cuteeee :X
    dar „o luna” tot te iubeste 😛

  8. CH
    17 Decembrie, 2008 la 10:00 pm

    da… cred ca o sa stau, o sa astept „luna” asta de zici tu, am obosit sa o tot caut, o las pe ea sa „rasara”

  9. m3sa
    18 Decembrie, 2008 la 7:18 pm

    „fidela calauza” nu se prea vede prin bucale… asa ca ti-ai pierdut definitiv speranta… ITS HOPELESS!!! ori devii gay ori te sinucizi…

  10. CH
    18 Decembrie, 2008 la 8:18 pm

    … mdea… am si optiunea „ma abtin” ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

