Prima pagină > Cugetari, Un subiect mai delicat > Viata mainilor mele

Viata mainilor mele

Uneori stau si ma gandesc, de ce fapte sunt capabile aceste 2 maini ale mele.

1212131987dua* Felul in care stau mainile din poza este „standardul” cand te rogi, (in religia islamica); deoarece se crede ca atunci cand te rogi, „ploua cu lumina”; la finalul rugaciunilor iti treci mainile peste fata intocmai pentru „a te lumina” spiritual si intelectual.

Ele sunt cele cu care dau noroc cand imi revad prietenii

Ele sunt cele pe care le flutur cand in aglomeratia din Buc rasare un chip cunoscut

Sunt mainile care imi mangaie burta cand rad prea mult, prea copios.

Ele sunt cele pe care le reunesc dimineata pentru a-mi spala fata cu apa rece…

Sunt cele care prin dibacia lor ma hranesc, care imi fac mancarea…

Sunt aceleasi maini pe care orbii le folosesc sa „citeasca”, iar mutii sa „vorbeasca”.

Sunt mainile pe care le-am tratat prost, prin bataturi si taieturi…

Sunt mainile care nu simt mai nimic, care mangaie o flacara ca si cum ar fi fost chipul ei.

Ele sunt suportul meu cand „capul” nu mai poate

Sunt cele care vor sa te tina de mana,

Sunt cele care vor sa se rataceasca in parul tau,

Sunt aceleasi care vor dar nu au voie sa iti mangaie chipul,

Ele sunt cele care imi sterg lacrimile

Sunt mainile care scriu toate lucrurile astea ….

  1. Nicutza
    14 Decembrie, 2008 la 1:00 pm

    frumos postul…inspirat si placut de citit (dupa mine, ai putea sa renunti la parantezele ca apa k gheata si mancarea…ar fi si mai frumos decat e acum ) bv 🙂

  2. CH
    14 Decembrie, 2008 la 2:16 pm

    😛
    bine poate arata mai frumos 🙂

  3. un admirator secret
    14 Decembrie, 2008 la 11:17 pm

    ce maine de labar ai :))

  4. CH
    14 Decembrie, 2008 la 11:47 pm

    pardon .. „maine” :)) abia ma abtin sa nu rad =))
    macar daca tot vrei sa faci o gluma… fa-o buna :))

  5. 16 Decembrie, 2008 la 10:13 am

    gatesti? :)) :>

  6. CH
    16 Decembrie, 2008 la 3:48 pm

    aham 🙂
    stiu putine lucruri… dar le fac „divin” 😀

  7. mesa
    17 Decembrie, 2008 la 3:07 pm

    dai palme? peste mecla 🙂

  8. CH
    17 Decembrie, 2008 la 3:12 pm

    :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

