Prima pagină > Despre mine, Simple life > Me – 14 ani = Me din poze

Me – 14 ani = Me din poze

Ok, pentru ca vad ca am avut un „succes” via mess cu pozele mele de cand eram mic, va voi delecta si pe voi, cititorii mei, cu aceleasi poze. Buuuun sa incepem 🙂

Prima poza, eu cu fratele meu Edvin, el in stanga eu in dreapta; cu ocazia zilei mele de nastere, 3 anisori parca :). Unii (defapt Alina)  mi-au zis ca cel din stanga sunt eu, ca seman mai mult… Ei bine nu va mint, ala din dreapta sunt eu, cand eram mic eram well… mic :)) si aveam parul blond->saten.

Ce este interesant la aceasta poza ca lumea ma batea la cap cu „Awwww ce sweet erai, erai cat vaza de mare” … NU ERAM MAI MARE… eram mai mare decat vaza + FLORILE din ea. HA!

edvin_metin1

Poza # 2. Facuta la o serbare din gradinita, parca aveam 5 ani. In poza sunt eu si „my gang” desi nu mai stiu cum ii cheama :/. „Desperados”erau gluma pe langa noi, adevaratii pistolari 🙂 . Nu conteaza ca erau de jucarie, ii bateam si cu „armele” astea :))

desperados1

Poza # 3.  Eu, „Lonely Wolf” :)).  Dupa cum bine vedeti in poza am parul negru, v-am zis am fost blond dar o perioada scurta de timp :)) (suna de parca m-as fi vopsit :/ ).

Oricum daca va uitati bine aveam blugi pe care scriau „star” si inca ceva… nu conteaza acel ceva conteaza doar STAR :))

Quote: „Be careful what you wish for, punk. […] I am a reasonable, sane human being…  with a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world ”

lonely_wolf1

Categorii:Despre mine, Simple life Etichete:, ,
  1. 13 Decembrie, 2008 la 5:53 pm

    chiuuuuut :X
    :))

  2. CH
    13 Decembrie, 2008 la 5:56 pm

    … :))
    da da stiu 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

