Prima pagină > Buc life, Simple life > Your hair smells like… what the ? Chlorine ?

Your hair smells like… what the ? Chlorine ?

Pe principiul „taste of freedom” azi dimineata am primit un shot de miros din aceasta libertate. Mirosea a clor… nu stiu despre voi dar mirosul de clor ma duce cu gandul la toaleta si veceuri :/ ; deci pentru mine nu e un miros tocmai placut…

Mai exact azi am fost trezit pentru ca o tanti de face curat in caminul nostru se certa cu un nene de pe la o camera alaturata, sincer nu stiu de ce se certau si nici nu ma interesa; singurul lucru care ma deranja era faptul ca tipau… nu ma intelegeti tipau de ceva minute bune; cum sa nu te trezesti si sa nu le spui ceva de binete ? :/ … cum sa nu vrei sa fi avut o telecomanda ca in filmul CLICK sa ii dai pe mute … sa poti dormi linistit.

Ar trebui ca atunci cand te certi, sa te certi prin semne, (da stiu ca nu am nici o logica dar vorbeste somnorosul din mine) si asa avem atata semne care desemneaza cuvinte, actiuni obscene… teoretic „am putea” . De ce cand te certi trebuie sa tipi ? nu cred ca interlocutorul tau a surzit intre timp…  sunt destul de sigur ca aude la fel de bine; va rog mult de tot NU mai tipati cand aveti o cearta, totul se paote rezolva si pe o cale mai „pasnica”, o cale care include mai putini Db.

In fine, nu neaparat asta m-a enervat… ci faptul ca visam asa frumos 🙂 eram noi doi impreuna, stateam tu in bratele mele. Ne uitam la cer… era intunecat deci presupun ca era noapte (duhhhhh … ), doar luna mai lumina un pic (stiu ca era luna plina 🙂  ), nu ti-am vazut chipul, dar stiu ca erai tu, trebuia sa fii tu.

Stiu ca ma jucam cu parul tau, si atunci m-a lovit :/ acel miros de clor :/ …. WHY ?

lovers202

Categorii:Buc life, Simple life Etichete:, , , ,
  1. 11 Decembrie, 2008 la 10:33 am

    ai inceput si tu cu visele?:>

  2. CH
    11 Decembrie, 2008 la 10:45 am

    … da 🙂 era un vis superb

  3. 11 Decembrie, 2008 la 7:46 pm

    lasa-ma, ca stiu cum e sa te trezesti BRUSC din vis, si sa dai peste…

  4. m3sa
    12 Decembrie, 2008 la 7:31 pm

    o grasa?

  5. CH
    13 Decembrie, 2008 la 12:13 pm

    … asta cred ca ar fi foarte foarte deranjant :))

  6. Miruna
    20 Decembrie, 2008 la 12:35 am

    cum ma.. k stiu k va plac grasele :)))

  7. CH
    20 Decembrie, 2008 la 12:36 am


    nu sunt So :P, el are o slabiciune pentru grase…

  8. Miruna
    20 Decembrie, 2008 la 12:40 am

    ei… am generalizat putin.. dar sunt sigura k o grasa tocmai buna, nu trece neremarcata si de tine :))

  9. CH
    20 Decembrie, 2008 la 12:44 am

    stiu ca vrei sa fim impreuna… ti-am zis intoarce-te cand ai vreo 70-75 kg… pana atunci imi pare rau nu esti genul meu … :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

