Kurban Bayram

O sa incep postul cu o urare :

Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice Kurban Bayramlarına..”

kurban-bayrami

Ok pentru cei care nu stiti nimic despre islam si / sau limba turca, astazi este o sarbatoare importanta a „mea” (eu fiind musulman), echivalent cu Pastele… se taie „berbecul” alea alea…. e mult de povestit si nu am chef sa intru in detalii.

Ce e de notat totusi, faptul ca azi se aduna familiile, e prilej de revedere, de intrunire; lucru care ma intristeaza putin, caci eu sunt absent de la aceste reuniuni de familie. Da, puteam sa nu vin la facultate, caci din punct de vedere „legal” am acest drept etc etc etc… dar avand in vedere ca azi aveam test la management;  intelegeti ideea. (stiu ca puteam sa il reprogramez dar nu imi convenea nici o alta zi deoarece mai am un test saptamana asta…).

Oricum cred ca e mai bine asa… macar dupa saptamana asta scap de multe probleme, stresuri… „dileme”. Deci totul o sa fie bine 🙂

P.S. pentru cei care dau test la Mng;

la teorie e destul sa rezolvati grilele de la sfarsitul fiecarui capitol pentru ca v-o fixeaza destul de bine;

problemele sunt usoare, nu inteleg de ce multi se chinuie sa invete formulele, acele probleme flux, agregate etc… se rezolva usor logic, nici nu aveti nevoie de formule, doar sa stiti cateva notatii atat… nu va chinuiti sa memorati formulele caci nu are rost.

Succes 😉

P.S. 2

era sa uit…

La multi ani Mihaela  ! 😀

Vreau bomboane 🙂

  1. 9 Decembrie, 2008 la 7:39 am

    hei, la multi ani! >:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

