Prima pagină > ASE, Buc life, Simple life > SWAT Squad – 013

SWAT Squad – 013

Azi ma gandisem sa va fac o prezentare a colegilor mei de camera (013 e camera noastra)… Voi incepe in ordinea in care au ajuns in camin (adica in ce ordine au venit cu dulapurile de acasa…)

Voi incepe cu Alex, cunoscut si sub numele de Caprice (de la Caprita). De ce Caprita ? pentru ca are un stil de a zburda pe strada, trebuie sa il vedeti cum sare :)). Totodata el este metro-ul camerei, defapt nu este metro in adevaratul sens al cuvantului, doar ca are tona de haine; de exemplu el cand pleaca acasa, pleaca cu cate 2 geamantane si tot are mai multe haine in dulap decat am eu cand raman aici. Isi mai face freza cu gel… mereu, trebuia sa vedeti in ce depresie a intrat cand a fost la frizerie si l-a tuns prea scurt… nu mai avea par, defapt avea dar nu il putea da cu gel de scurt ce era. Nu e metro…

Are jobul de a ne amuza pe toti, de a ne mentine cate un zambet pe buze, uneori ne da cate o durere de burta incredibila de la atata ras. Daca vrei sa nu dormi si sa razi toata noaptea desi a doua zi ai lucrare la 7:30, pei trebuie sa vii la noi in camera, efectul este garantat.

In continuare Voro, el e nenea cu care joc cel mai bine biliard, in sensul ca stam si gandim loviturile… nu dam in stil „cave man” sperand sa intre vreo bila (ma rog stilul cave man il aplicam doar cand trebuiesc sparte bilele :)) ). Poate cele mai satisfacatoare partide de biliard le am cu Voro. Ce mai am de zis… imi place ca ma inteleg foarte bine cu Voro, adica nu trebuie sa spun un lucru, doar trebuie sa ma uit in ochii lui si el intelege, cel mai bun exemplu ar fi cand aveam chef sa rad de cineva si am zis ceva in genul : ” nu e asa Voro? „, el fiind total pe langa (defapt nu era atent deloc :)) )  a inceput sa se muleze perfect, dadea raspunsurile perfecte :D. Sau cand mergem pe strada vad ceva ciudat, ma uit la Voro, si el a observat acelasi lucru; si incepem sa radem :)).

V are o colectie de muzica buna :D, adica are multe melodii care imi plac, mult hip hop mult rnb :D. Hmm era sa uit, un lucru foarte important despre V este ca i se spune „liliacul” :)), are poate cei mai proeminenti canini, foarte ascutiti :/ , de unde a si rezultat denumirea de liliac. Ca o completare, Voro nu poate dormi pe lumina, asemena vampirilor care la baza tot un fel de liliaci sunt  :)).

Voro mananca cel mai mult din camera, ce-i drept e si foarte inalt, dar mananca muuulta carne (liliac), in fine liliecii sug, dar na voro nu prea are ce suge (sa va creasca in frunte la ce v-ati gandit…)

Si in final Costi, Costi care este deja vedeta in grupa 1504, Miruna si Mihaela stiu deja :)).  Ce-i drept le inteleg… majoritatea baietilor din Constanta sunt foarte „cute” (dupa cum bine ele insele au zis) :)). Ce e asa interesant la C ? …  Pei cu el am vazut mai toate stand-up comedy-urile, si deja sunt multe momente in „viata noastra de studenti” in care regasim unele lucruri din respectivele stand-up-uri, rad cel mai usor cu el caci avem un izvor mare de „glume” (mersi nea’ Russell Peters si nea’ Chris Rock).

Noi ii zicem ursu’, pentru ca s-a ingrasat cel mai mult dintre toti :)) (ma rog eu am tot 75kg deci eu sunt exclus din respectivul top 😀 ). Culmea ca nu mananca mult, ma rog nu la fel de mult ca si Voro, dar totusi a pus cel mai mult pe el … acuma nu va ganditi ca e obez :/. Cred ca stiu care e cauza… prajiturile mele :)) ma rog prajiturile mele de acasa, ii plac la nebunie si uneori mai mananca pe ascuns :/ dar nu-i nimic am multe :D.

Vroiam sa ii iau un borcan cu miere sa ii pun in ghetute de Mos Nicolae, dar nu mai aveau miere  :/ (in fine si eu mi-am adus aminte la 12 noaptea pe 5->6 dec :)) )

Am gasit si o poza care sa ne descrie, in concordanta cu titlul :)) (eu sunt cel mai mic din camera… oare care credeti ca sunt ? :D)

swat-team

  1. 7 Decembrie, 2008 la 2:58 pm

    ce greu era de ghicit…esti primuuuu :>

  2. voro
    7 Decembrie, 2008 la 4:11 pm

    mananc cel mai mult pt ca ard cel mai mult :)) cat despre partidele de biliard…capodopere 😉

  3. CH
    7 Decembrie, 2008 la 7:20 pm

    bine bine.. intrebarea e ce arzi ? :))
    si da partidele de bile au fost faine 😀

  4. Miruna
    7 Decembrie, 2008 la 9:29 pm

    hey… exagerezi cu partea aia unde ne-ai mentionat 😉

  5. CH
    7 Decembrie, 2008 la 9:32 pm

    :)) da recunoaste ca ati zis voi ca e cute 😛 nu poti nega asta :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

