Pentru o ea…

Pentru fata care pana acum nu avea nume…

Pentru fata care pana acum nu imi stia numele…

Pentru fata cu care pana acum ma intalneam fara sa vreau…

Pentru fata pe care nu m-as satura sa o privesc…

Pentru fata despre care nu stiu mai nimic…

Pentru fata care mi-a atras atentia da la primul eye-contact prima vedere…

Pentru fata careia ii stralucesc ochii..

Pentru fata cu care am „multe” in comun…

Pentru fata care fara sa vrea…

Pentru fata pentru care scriu :

Zantedeschia aethiopica

Pentru cei mai „fideli” (in sensul pentru cei care imi cunosc starea si / sau imi citesc blogul) e destul de evident ce raspuns am ales pentru intrebarea mea de ieri… si daca par insensibil ca „zbor din floare in floare”, ca deja am gasit o inlocuitoare… ei bine asta-s eu, am nevoie de afectiune, sunt „dependent” de ea; credeti ce vreti dar eu am ales sa sting focul cu foc.

  1. 11 Decembrie, 2008 la 11:35 am

    atunci, succes :>

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

