Mini – vacanta

Ehhh… a trecut ceva timp de la ultimul post. Imi cer scuze fata de „publicul” meu. Am avut o saptamana destul de plina, defapt am ce povesti… deci o sa fie un post relativ lung.

Ce am facut in toata mini vacanta asta ? Bine zis mini vacanta, fara facultate, fara griji, fara probleme, fara blog :)). M-am rupt de toate pentru cateva zile, o vacanta bine venita. In fine, sa continui cu raspunsul la intrebarea de mai devreme; pe la facultate doar un mic stres cu un test la microeconomie, eh’ stiu ca am facut mare parte din test (intr-un singur loc nu sunt prea sigur).  Si in curand o sa revina din nou stresul caci luni si miercuri alte teste… management si dreptul afacerilor. La drept trebuie sa recunosc ca nu sunt prea sigur pe mine :/

Am aflat in final cine este (in sensul cum arata in „carne si oase”)  o tipa de care imi tot zicea mama ca o cunoaste si ca ar fi la finante, impresionat trebuie sa recunosc :).

Am cheltuit bani aiurea, nici nu stiu unde s-au dus dar aparent s-au dus… nu o sa scriu cat, doar va spun ca am cheltuit destul :/ . Pacat, ma simt prost pentru ai mei care se chinuie sa ma intretina :/. Promit „sa strang cureaua”.

Ma simt bine si prost (sentimental zic), sunt intr-un oarecare impas, de ce ? pei pentru ca am o intrebare cu 2 raspunsuri simple si clare. Unul dintre ele ar fi logic, evident poate chiar si varianta buna; in timp ce celalalt ar fi unul irational plin de subiectivism, de „suflet”.  Nu ma astept sa ma intelegeti, e prea mult de explicat, povestit; doar ma bucur ca am avut placerea sa imi prezint „problema” catorva persoane care m-au sfatuit chiar bine. Am invatat cateva lucruri care acuma mi se par esentiale (esentiale in sensul ca trebuie neaparat stiute). Multumesc celor care au avut rabdarea sa ma asculte si chiar mai mult sa imi spuna si cate ceva…  In fine, stiu ca nu are rost sa imi prelungesc „starea” si sper sa scap de ea cat mai devreme, sper sa ma hotarasc odata asupra acelui raspuns; raspuns care mai depinde de un factor asupra caruia nu am nici un control… offfffff sper sa treaca repede, incep sa ma scarbesc de toate, parca nu mai am chef de nimic.

Si ca sa imi satisfac tot publicul… voi face si putina parodie.

Am o teorie care pana acuma s-a dovedit a fi adevarata. Am fost joi seara la bal la Automatica, la fostii mei colegi de clasa (ma rog la cei care sunt la Poli).  Au cantat live cei de la Vama care a fost poate centrul de atractie, lucru (mai ales partea cu live) care mi-a placut. Totodata Tudor C. facea cate o mica gluma, un mic intro inainte de fiecare melodie „to set the mood”.

Acum cu totii stim ca la Poli  majoritatea fetelor sunt tocilare grase si urate… (NU DATI IN MINE… am zis „majoritatea” / daca va uitati bine e si scris boldat si subliniat) Eh contrar acestor „legende” la bal erau chiar fete atragatoare, DAR ce nu inteleg eu e … ce erau cu tipele de la Miss ? In afara de cea care a iesit miss si inca o tipa restu erau.. | |  Ce cautau alea la miss ? Inteleg acuma de ce are Poli asa un renume prost… practic facultatea are cu ce (lucru demonstrat de fetele de la bal) insa vi se pateaza imaginea cu asa „bunatati” pe post de miss (repet fetita de a iesit miss arata ok, insa ….. chioara intre oarbe e regina; vreau sa zic ca ea nu ar fi avut nici o sansa fata de ce „are” ASE-ul… ). Daca nu e deja clar, teoria mea este urmatoarea: Poli are studente atragatoare, dar sunt „acoperite” de frumusetea miss-elor.

Maine e 6 decembrie… „Mos Nicolae”, mi se pare amuzant cum multi de pe lista mea de mess au statusuri legate de cadoul din ghetutele lor.  Cu ocazia asta, caci stiu ca maine o sa dorm pana tarziu, o sa alerg pana mai tarziu si o sa invat pana foarte tarziu… deci timp nu prea o sa am; spun un „Sa traiti cu numele” pentru cei… well… care isi serbeaza numele; si un „La multi ani” celor nascuti pe data de 6 dec (stiu ca parca era un M. Robert :)) ). Cica Mos Nicolae e un fel de Mos Craciun numai ca el aduce cadourile in ghete… eu vreau un raspuns, atat, scris pe un biletel in (ghete nu am aici in Buc) adidas, nu cer mult… sau cer ?

mos_nicolae

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

