2 cu 9

Ehhh uite asa a trecut si ziua de „2 cu 9”; asa m-am exprimat eu la gradinita cand i-am zis  invatatoarei mele ca se apropia data magica.

Cum a fost ? … pei bine, m-am distrat, mi-a placut 😛 . Acum intrebarea evidenta ar fi ce cadouri am primit… materialistilor :)) nu o sa va spun 😛 doar ca am primit niste cadouri foarte interesante. Mi-am facut un nou prieten, pe tanara Ella (va recomand blogul ei, pentru cei mai sentimentali cu o afinitate spre literatura); m-am impacat … mai bine zis am reluat legatura cu o veche prietena (lucru care m-a imbucurat mult) si am facut muuulte minute la mobil  :)).

Ah.. da un lucru interesant, am primit  un parfum pe care scrie ” Extraordinary charismatic” :)) … partea deranjanta e ca l-am primit de la un baiat :/ (treaba care m-a pus pe ganduri)

Categorii:Despre mine Etichete:, ,
  1. 30 Noiembrie, 2008 la 6:25 pm

    se pare ca te-ai distrat :>
    mersi pentru reclama 😀 :))
    >:D<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

