19

Yay 29 noiembrie 🙂 -> 19 ani 🙂 -> me happy -> tu trebuie sa imi zici la multi ani & sa imi dai cadou 😀

04birthday

In fine mai greu la faza cu cadou, oricum multora nu cer cadou, acei multi mi-au dat oarecum cadoul, prin simplul fapt ca imi spun (pe strada sau unde ne-om intalni) : ” ma da imi place cum scrii”, „chiar ai talent” , „am citit aia a ta cu …. „, „ce am ras la faza aia de pe blog „…

In schimb ceilalti mai putini… CADOU !!! NOW

Mersi 😀

Categorii:Despre mine Etichete:,
  1. viorel
    29 Noiembrie, 2008 la 4:51 pm

    LA MULTII ANI!!!

  2. 29 Noiembrie, 2008 la 7:14 pm

    La multi ani!!!
    imi place cum scrii 😛
    tocmai ai obtinut un loc in blogroll`ul meu 😛

  3. Anda
    29 Noiembrie, 2008 la 8:34 pm

    La multi ani ARIEL! 😀 mai vrei si cadou?!? ce fc pt el? 😛

  4. Maria
    29 Noiembrie, 2008 la 10:16 pm

    LA MULTI ANI!!! 😀 Cat despre cadou mai discutam noi astia mai putini :)) Cam mult pana l constantza asa k cel mai bun cadou ar fi sa ninga odata :))

  5. CH
    29 Noiembrie, 2008 la 10:36 pm

    @ anda (COTZO) : cum adica ce fac pentru el… nu e destul ca „m-am nascut”
    @ maria : lasa ca vin in bucuresti 😛 aveti timp sa va ganditi pana luni seara
    @ ella (dreams) : mersi 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

