Moca da’ votati

STAMPILA DE VOT

Probabil stiti cu totii de „oferta” guvernului, aceea ca deoarece weekend-ul asta au loc alegeri toti cei care au domiciliul (din buletin) in alta locatie decat cea in care stau curent… (ca sa ma intelegeti mai bine, studentii care stau in camin si sunt din alt oras) pot primi, pe baza buletinului, un bilet dus – intors gratuit pe motivul : ” sa voteze acasa „.

In fine, aceasta decizie a dus la cozi interminabile la casele de bilete. Oameni care veneau cu cate 3-10 buletine ca sa primeasca respectivele bilete. Acest lucru, teoretic, era bine caci nu statea fiecare individ sa isi primeasca biletul, si oarecum cozile erau mai mici. Problema unde era ? timpul necesar elaborarii unui bilet „special”. Nu glumesc, am cronometrat…. 7 minute pentru un singur bilet… 7 MINUTE pentru un singur bilet dus intors, foarte greu trebuia sa elibereze 2 bilete standard si un bilet mai mare care atesta faptul ca era gratuit, totodata care servea rol de legatura intre bilete si buletin (adica pe respectivul cartonas era trecut numele cnp si seria de buletin).

Acum ganditi-va cam cat ar trebui sa stati cand in fata dumneavoastra sunt ~10 persoane care fiecare are, in medie, 2-5 bilete… Eu va zic sigur azi dimineata am stat de la 7 pana la 11:20 sa imi iau biletul, dar asta nu e tot… caci traim in Romanica am fost si aseara de la 9 pana la 01:30 (bine eu am fost pana la 10:00 ca am avut treaba dar a stat fratele meu pana la ora aceea tarzie). Faza foarte „dura” a fost ca aseara, fratele meu si-a luat bilet, insa cand sa ii dea si buletinul meu : ” Ne pare rau… s-a inchis serverul.. veniti maine dimineata” …. va dati seama ce veste frumoasa am primit la 2 noaptea ….

Intentia mea era sa plec cu trenul de ora 8:24, dar cum biletul l-am primit la 11:20 cam greu….

In fine ce a fost placut a fost ca toti cei care stateam la coada am inceput sa radem de functionara, sa ne batem joc de sistem (care in final tot el isi batea joc de noi caci acceptam sa ne umilim stand la coada)… in final parca as sta odata la 4 ani la o astfel de coada caci m-am simtit destul de bine :)), a fost chiar amuzant.

  1. viorel
    28 Noiembrie, 2008 la 2:00 pm

    Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu’ 🙂

  2. CH
    28 Noiembrie, 2008 la 3:43 pm

    daaa chiar ca, mai bine zis nu cred ca s-ar putea

  3. YouAreMetil
    29 Noiembrie, 2008 la 10:40 am

    Facand o paranteza la subiect:)))………………
    LAAAAAA MULTIIIIIIIIIIIIIIIIII ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII METYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    LAAAAAA MULTIIIIIIIIIIIIIIIIII ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII METYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAAAAAA MULTIIIIIIIIIIIIIIIIII ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII METYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAAAAAA MULTIIIIIIIIIIIIIIIIII ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII METYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAAAAAA MULTIIIIIIIIIIIIIIIIII ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII METYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAAAAAA MULTIIIIIIIIIIIIIIIIII ANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII METYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. CH
    29 Noiembrie, 2008 la 10:44 am

    ok…. La multi ani si tie ! (scuze ca nu am apucat sa iti zic ieri :/ )
    Si vad ca inca ai ceva alcool in tine :))

  5. Alexandra(u)
    29 Noiembrie, 2008 la 12:09 pm

    Irina ma sperie! 😐 =))

    LA MULTI ANI! >:D<

  6. CH
    29 Noiembrie, 2008 la 12:11 pm

    mersiii 😀
    si eu am vb cu irina dimineata :/ … era beata moarta… abia statea (nush cum a reusit sa dea drumul la webcam)

  7. Nicutza
    29 Noiembrie, 2008 la 9:19 pm

    Apropo de bilete…eu am stat vineri 4 ore la coada…si se tot inchideau casele. La un mom dat, un tip care era chiar in fatza si tocmai i se inchisese casa in nas a dat un pumn in geam si l-a spart..:-s…a fost funny:))) S-au cam speriat alea…si aveau ocazia sa auda si mai bine injuraturile :))

  8. CH
    29 Noiembrie, 2008 la 9:51 pm

    … la noi era un catelus dragut pe care vroiam sa il aruncam la functionare :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

