Prima pagină > Despre mine > Who am I ?

Who am I ?

who_am_i

Avand in vedere ca in curand vine ziua mea (mai exact 29 noiembrie), tare m-ar interesa parerea voastra despre mine, cine sunt eu ? din ochii vostri, ce sunt eu pentru voi ?; cum sunt eu pentru voi ? Sa stiu ce impresie am lasat lumii in cei aproape 19 ani de existenta. [bine unii ma stiti de doar cateva zile / luni / ani dar intelegeti ideea ]

Puteti scrie orice despre mine, nu ma supar chiar incurajez sinceritatea… repet sinceritatea, nu va sfiiti sa repetati anumite lucruri, in sensul ca daca cineva a zis ca „sunt urat” puteti sa mai ziceti odata ca sunt urat caci ma intereseaza parerea completa a fiecaruia. In fiecare comment ma descrieti pe mine, singura variabila fiind cine ma descrie.

  1. 27 Noiembrie, 2008 la 7:20 pm

    Tu ai fost si o sa ramai „turc”(da, da, eu stiu, tatar:P), cum te strigau alde Mihai in clasa.Ala glumet si vesel mereu. Frate, deci cum de nu te-am vazut niciodata suparat? Inteleg ca te enervezi greu, dar CHIAR nu ai fost niciodata suparat, in 4 ani de liceu! Deci tu esti „turcul” vesel din banca a 2a. >:D:D<

  2. CH
    27 Noiembrie, 2008 la 7:25 pm

    banca a 2-a de la geam 😛
    am fost suparat odata 😛 pe flr, de altfel de atunci am rupt legatura cu el :))

  3. sin
    29 Noiembrie, 2008 la 1:09 am

    La multi ani! 😀

  4. CH
    29 Noiembrie, 2008 la 10:38 am

    mersi sin 😀

  5. Nicutza
    29 Noiembrie, 2008 la 3:13 pm

    Prin liceu te stiam din vedere…dar nah…nu aveam nici o treaba:)) ne-am intalnit in schimb la admitere si din fericire am si intrat amandoi la fac….da fratilor, la fara taxa…mare realizare:))
    Si am devenit parteneri de chat (nu va ganditi la prostii :)) ) si uite asa am pierdut noi noptile vorbind despre orice :))
    Am ajuns intr-un final si in buc…unde ne-am cunoscut si mai bine. Si unde am avut timp sa trag concluzii. Sa imi dau seama ca esti un tip foarte sociabil, foarte vorbaret si inteligent, adica intr-un cuvant „are omu ce vb cu tine” :))
    Est visator, romantic, iti place muzica turceasca, r’n’b -ul , si mancarea de la bunica:D Esti credincios…adik foarte credincios…adik cel mai credincios om pe care il cunosc si sincer…bv tie..eu nu sunt in stare sa fiu 😦
    Esti optimist si cum zicea Raluca mai sus, nu te vede omu suparat…adik bine, ai avu u la un mom dat botik dar sunt sigura k nu mai ai 😀
    hai ca pana acum te-am laudat:))
    Dar azi e ziua ta, asa ca defectele le discutam in alta zi…faci un post separat despre asta:P:P

  6. homer
    29 Noiembrie, 2008 la 10:04 pm

    One of the best friends i had , very smart with and with a great sense of humor .To bad I can’t see yam sow often pt ca e in buc.

    p.s 1 year more :))

  7. homer
    29 Noiembrie, 2008 la 10:05 pm

    happy b-day !!1

  8. reihan
    11 Martie, 2009 la 8:30 pm

    hmmm…….. m-am trezit cam tarziu (adica au trecut vreo 3 luni si jum)…dar nu pot sa ma abtin sa nu-ti spun cate ceva
    adica pentru toti cei care au scris ceva de rau de tine (si ma refer aici la domnul grim) , inainte sa judeci o persoana cunoaste-o si daca nu ai schimbat minim 2 vb cu el sau mai bine spus n-ai facut schimb macar de cate o propozitie, nu ai cum sa stii daca e infumurat sau egocentric, doar daca ai fi vreo mama omida sau vreun vrajitor de prin epoca medievala, vreun merlin al sec 21, sa-ti dai seama de caracterul unui om atat de repede.este aproape imposibil(avand in vedere si varsta).
    acum despre metin- este cel mai jovial, cel mai sincer (si nu glumesc, iti spune in fata tot,am trait-o pe pielea mea), unul dintre cei mai inteligenti oameni, demn de incredere, sufletist , te face sa te simti bine in momente grele ,si ce este cel mai ciudat dar in acelasi timp foarte deosebit:faptul ca imbina placutul cu utilul, adica poate sa se distreze pana in zori (respectand anumite limite) si totusi sa ia o nota nu buna ci foarte buna la examene. CE POT SA SPUN MAI MULT D ATAT?
    decat ca e cel mai aproape de sufletul meu dintre toti verii (bine nici nu am prea multi) :*:* ai grija d tine acolo in buc!

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

