B. U.

Contrar crezurilor voastre de moment, nu voi vorbi despre acel deodorant pentru femei B.U. (stiu ca era la un moment dat). Ma intereseaza mai mult mesajul, B.U. = Be You.

Defapt ideea de a trata acest subiect mi-a venit dupa ce mi-am amintit un vers dintr-o melodie care imi scapa … In fine versul suna ceva in genul : ” You see I do what they can’t do, I just do me ”

Un lucru foarte interesant si in acelasi timp , cel putin mie mi se pare, adevarat. Este exact ce incercam sa va spun in ceva posturi trecute, fiti voi insiva, nu copiati, nu imitati, nu „copy paste”. Fiecare este  interesant, carismatic, frumos in felul lui. De ce vreti sa copiati pe cineva ? Chiar nu mi se pare ca ati fi mai de succes in viata daca sunteti D. Trump Jr. . Nu imi inspirati frica daca vorbiti in stil Al Pacino… Deci de ce incercati sa fiti ceva ce nu sunteti ?

Cum bine zice si versul respectiv ” I just do me”, e prea usor sa fii tu insuti insa vad ca multa lume alege sa isi complice existenta incercand sa imite stilul de viata, personalitatea altora. De ce ? nu inteleg, poate pentru ca nu au curaj, nu se simt bine, nu au incredere in sine, le e rusinte ? Lucru care mi se pare o mare prostie, de ce sa imi fie rusine de ceea ce sunt ? Total fals, ar trebui sa fiu mandru de ceea si de cine sunt.

Acum intrebarea buna e cine esti tu ? Pentru a putea fi tu insuti, trebuie sa te cunosti pe sine. Acum asta depinde de fiecare, cat de bine va cunoasteti?

Categorii:Cugetari
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

