„Pupi-n-curismul” – sport national

Voi incerca sa definesc mai intai termenul de „pupincurism” pentru a ma putea face inteles.

Intrebarea „ce inseamna?” are un raspuns destul de usor, vreau sa zic ca sunt destul de sigur ca v-ati dat seama si singuri ce ar putea semnifica respectivul cuvant (daca poate fi numit cuvant), aveti si o poza care sa va ajute.

ass_kisser

Pentru cei care totusi nu „au vazut”, pupi-n-curism inseamna acea stare in care buzele, tuguiate si suave, ale unei persoane sunt foarte aproape de … „ceilalti obraji”  ai unei alte persoane. Un sinonim bun ar fi „linguseala”.

Sunt sigur ca ati avut de a face cu multi oameni „pupincuristi”. Oameni care erau atat de falsi incat va venea sa borati cand discutati cu ei. Nu stiu cum sa va explic, stiti acel sentiment pe care il aveti cand vorbiti cu X si X ar face orice ca sa va convinga, sa va schimbe o decizie, un gand, o idee; sau va aproba orice ati zice, oricat de mare ar fi prostia pe care o spuneti X este 100% de accord cu voi.

Cel mai bun exemplu e cand eram in Baneasa Shopping Center alaturi de Costi. Am fost sa isi cumpere C. (voi scrie in stil Camil Petrescu, doar initiala numelui pentru a nu „zgaria” urechea; desi nu pot sa zic ca mi-ar fi placut stilul lui C.P.) o pereche de blugi. Nu a reusit sa isi gaseasca nimic interesant dar nu asta e ideea; intr-unul din multele magazine, in timp ce Costi proba o pereche de blugi, ma abordeaza o vanzatoare (dupa ce spiritul ei de observatie extrem de bine dezvoltat i-a indicat faptul ca eu il astept pe C.). Respectiva vanzatoare incerca din rasputeri sa ma convinga pe mine, sa il conving pe Costi sa cumpere perechea de blugi. A inceput sa rada la orice ziceam, cred ca as fi putut sa zic ca era urata cu draci si tot ar fi ras… la un moment dat ma intreaba ce muzica ascult (aveam castile puse), eu surprins ii zic „Ascult Shaggy” la care ea „awww ce dragut”…. Poftim ? Inteleg ca primesti un comision, dar chiar asa de mult te umilesti pentru niste bani ? Asta nu se numeste a fi draguta ci sa fii „pupincurista”.

Totodata „pupincuristii” sunt si niste persoane false. Atunci cand vorbesti cu o astfel de persoana iti dai seama ca te mint in fata. Ma intreb, ei chiar nu se prind ca noi stim ca ei mint ? Sincer ma deranjeaza la culme faptul ca incerci sa obtii mila sau atentie din partea mea mintindu-ma in fata. Chiar asa fata de om naiv am ?  Ieri la cantina stateam la coada si, in final, cand ajung la tejghea sa imi iau tava si sa incep sa imi aleg mancarea, vine un ins la mine si imi spune : ” Hai frate ca mi-e foame rau, stau la coada de 2 ore…” asta pe la 13:30, ori cantina se deschide la 12, acuma ce sa zic, daca tot ma minti, minte-ma mai bine… mai cu sti, mai veridic. Se spune ca o minciuna este reusita daca si tu crezi jumatate din ea… ori la faza cu „de doua ore”; hai sa zic ca a fost cam neinspirat (sa nu zic mai mult).

Trebuie sa recunosc ca imi place sa fiu laudat dar nu lingusit. Imi place sa stiu ca merit laudele, sunt oarecum un perfectionist. Cand stiu ca pot face totul perfect, atunci vreau ca totul sa fie perfect. O fi un defect ?, o calitate ? nu stiu, va las pe voi sa decideti…

  1. 20 Noiembrie, 2008 la 10:11 pm

    clar. e o calitate. pupincuristii ma termina psihic.

  2. G3
    28 Noiembrie, 2008 la 10:34 pm

    nu vreau sa fiu rea dar tipa care tu ai avut impresia ca incerca sa fie obsedant de draguta….se cam dadea la tine…:-?

  3. CH
    29 Noiembrie, 2008 la 10:42 am

    nu in nici un caz, tipa sigur se „dadea ” la mine ca sa ma imi lase o impresie buna pentru a imi influenta prietenul in a cumpara respectiva pereche de pantaloni. Sunt 100% ca ti s-a intamplat si tie, sa fi tratata cu prea multa atentie (pupincurism) pentru a se obtine ceva de la tine.

  4. catalin
    6 August, 2009 la 2:31 pm

    Unde pot sa ma ascund o vreme de pupincuristi?Am impresia ca si in padure ursul este pupincuristul padurarului…clar!!nu am unde sa ma ascund

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

