Amintiri…

writing-old-man

In spiritul „amintirile ma chinuiesc…” hai sa va mai povestesc cate ceva despre mine.

Tot asa…. pe vremuri…. demult apuse… era un EU, inocent la o varsta de doar cativa anisori, ce isi ducea timida existenta prin scoala generala, clasa a  3-a. Eh faptul ca eram clasa a 3-a implica tendinta de a ne stimula actul creator, prin diverse metode; cea mai des utilizata era „compunerea”.

Cat am putut sa urasc compunerea, stateam cu caietul in fata, un stilou chinezesc in mana, faceam un brain-storming dar in final mai mult de 2 propozitii nu reuseam. Nu stiu, pur si simplu nu aveam „inspiratie” nu stiam ce sa scriu, nu imi venea nimic in minte, daca vroiai sa pierd timp degeaba trebuia sa ma pui sa redactez o compunere. Ideea e ca era o compunere stupida de cateva randuri, 10 randuri maxim… mama lor de 10 randuri ca mi se pareau a fi esee de 10 pagini. Tin minte ca mama incerca sa ma ajute, imi mai dadea cateva idei, evident doar cateva ca sa ma stimuleze… DAR ce sa inteleaga Metin ? „Metin | | compunere” Mintea mea era o pruna uscata cand venea vorba de a redacta compuneri.

Tin minte ca erau acele tipuri de compunere in care ti se enumerau cateva cuvinte, 6-10 cuvinte, pe care trebuia sa le folosesti in cadrul „mini-eseului”. Acelea au fost singurele compuneri pe care am putut sa le termin relativ repede. Pe acelea chiar puteam sa le fac, la fiecare cuvant pe care il taiam de pe lista imi crestea zambetul pe buze. Era o lupta intre mine si „literatura”, o stiinta „cahh” care nu ma lasa sa ma joc  cu lego-urile mele.

Eh… azi nu mai e cazul, cred ca este evident. Recent mama mi-a citit blog-ul si mi-a zis ceva in genul : ” Metin … acuma vad ca sti sa scrii, dar cand erai mic…”. Da stiu, acuma pot scrie, cuvintele se aseaza de la sine, doar imi tre un subiect, ceva timp pentru a contempla si ma pot pune pe scris.

  1. mesa
    18 Noiembrie, 2008 la 2:47 pm

    si maicamea mio citit blogu… si o aflat ca iam baut sticla de martini… :))

  2. CH
    18 Noiembrie, 2008 la 2:49 pm

    :))
    da’ macar a fost buna cat a fost 😛

  3. m3sa
    18 Noiembrie, 2008 la 6:05 pm

    :)) da numa problema e ca la mine… cand imi citeste maicamea blogul… ies probleme 🙂 fi „mandru”

  4. ADAS
    6 Octombrie, 2010 la 9:40 am

    tare am luat nota 8 pe el :)) trb sa fac oo amintire si eu am luato pasta :)) tare cel care aa facuto metin 2 :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

