Prima pagină > ASE, Buc life > M.I.B.

M.I.B.

Ce credeti voi ca inseamna M.I.B. ?

Daca va ganditi ca este vorba despre filmul Man in Black va inselati. Este vorba despre un subiect mult mai important; important din punctul de vedere al unui student la A.S.E. .

Ieri, inainte sa merg la cantina am auzit zvonuri cum ca s-ar fi ieftinit mancarea. Dupa cursul de micro, cu inegalabilul, mereu amuzantul, mereu cu cate o poveste despre studenti, Nea’ Gogoneata; am fost la cantina, ca na… trebuie sa verific veridicitatea respectivul zvon.

Am ramas „masca”. Preturile erau cu mult mai mici, adica majoritatea au scazut cu 20%-40%. Am dat doar 5 lei pe un „felul 2”, o salata de castraveti murati si 2 strudel(e)i (nu sunt sigur care este pluralul pentru „strudel”). Oricum, este o imbunatatire pentru buzunarul studentului. Sa nu credeti ca asta implica faptul ca se va consuma mai putin, gresit se vor consuma la fel de multi bani dar acea suma care apare (ca surplus in urma ieftinirii mancarii), va fi cheltuita pe alte lucruri la fel de importante: o iesire in twice, o floare, un film :)).

In fine… nu v-am explicat ce inseamna M.I.B. din punctul „nostru” de vedere, este un principiu care se aplica cand vine vorba de mancare.

M.I.B. = Mult Ieftin si Bun

Categorii:ASE, Buc life Etichete:, ,
  1. 16 Noiembrie, 2008 la 3:18 am

    strudele

  2. CH
    16 Noiembrie, 2008 la 10:37 am

    asea :))

  3. Anda
    18 Noiembrie, 2008 la 8:30 pm

    am citit si eu undeva pe site-ul ase-ului ca s-a ieftinit mancarea cu 25% datorita unor subventii. acu’ sa nu va invatati 😛

  4. CH
    18 Noiembrie, 2008 la 8:43 pm

    😛
    lasa ca e buna mancarea; si e cu atat mai buna daca e si ieftina

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

