Prima pagină > Cugetari, Un subiect mai delicat > Cu si despre … fete

Cu si despre … fete

Ce prostie. De ce sunt fetele asa de proaste? (ma scuzati ca generalizez, dar am impresia ca spun un adevar cum bine scrie si Mesa pe blogul lui). In Constanta parca nu erau asa… cel putin nu mi se intampla. Corecta e vorba ca nu gasesti „fetite ca-n bucuresti”.

Culmea ca tocmai eu va ziceam sa fiti independenti sentimental si totusi si eu trec prin astfel de „crize”. Ideea e ca sunt independent, dar nu in adevaratul sens al cuvantului; pastrez o oarecare „distanta” intre mine si X (x e variabil, nu ma intrebati pe mess sau pe blog ” cine e x ? „) insa in momentul in care ma atasez de cineva mi-e greu sa ma despart. Nu ma intelegeti gresit, stiu sa „uit” dar in acea perioada de convalescenta cea mai mica atentie, cea mai mica scanteie poate aprinde focul. Uit de ce m-am despartit prima oara, daca era vina mea sau culmea daca era vina ei… nu mai conteaza caci stiu ca ar trebui sa mai incerc, caci am baut un shot de 100 ml de sperante.

Ca sa ma intelegeti mai bine, imaginati-va ca sunteti cu persoana iubita si aceasta „va impinge” intr-o prapastie. Cadeti si dupa suferiti dar cu timpul ranile vor trece. In continuare imaginati-va ca aceeasi persoana vine si va intinde o mana; in semn de reconciliere, pentru a va oferi un sprijin, pentru a incepe din nou, insa cand va ridicati „ea” va da drumul la mana, astfel cadeti din nou si tot chinul prin care ati trecut odata ca sa o uitati va reveni; in acelasi timp sunteti „batjocoriti” caci vi s-au dat sperante, motive sa credeti ca poate se poate si tot ce primiti e o mare cazatura.

Nu inteleg… daca ne-am despartit de ce dupa ceva timp imi zici ca vrei sa incercam din nou? Bine poate nu spui cu exact aceste cuvinte („mi-e dor de tine”). Dar ce ar trebui un baiat sa inteleaga din „mi-e dor de ochii tai” „cand ne mai vedem ? „… e exact acea scanteie care sare in iasca si care este destul cat sa provoace un foc. Si cand baiatul vine alergand cu un zambet pe buze ii dati o mare tzeapa… asta daca reusiti sa va intalniti, caci la voi totul este relativ, nu sunteti sigure, aveti un timp „foarte ocupat”. Macar nu ne mai vorbiti asa, daca v-ati despartit rezumati-va la un limbaj cel mult amical (caci uneori se lasa si cu iubiri ale mamelor respectiv celor morti)

Altceva ce m-a stresat, mi s-a spus „lasa ca vom ramane prieteni”… cum sa ramanem prieteni daca tu insinuezi tot felul de lucruri. Cum sa ma mai intalnesc cu tine si sa nu fac nimic cand tu imi spui ca ti-e dor de mine. Si daca indraznesc ceva, oricat de mic, incepi: „ce faci ? credeam ca am terminat! ce nesimtit esti, nu am fost destul de clara? ” . . . Chiar trebuie sa aduci vorba de evenimente trecute, inainte sa ne intalnim ?, defapt sa insinuezi rememorarea lor.  Ce e asa greu sa ai o discutie ca intre amici ? Ce e asa greu sa vorbiti despre vreme sau cat de sariti sunt profii de la curs ?

Nu sunt genul care se supara pe oameni. Si chiar daca ma mai superi uneori uit repede, sunt prea sociabil si tin prea mult la prietenii ca sa le pierd aiurea. Dar in momentul in care ma superi cu adevarat, nu mai uit, nu pot sa uit. . .  Nu vreau sa mai am nimic de a face cu tine, un simplu salut si atat, NU am nevoie de tine sau sa iti stiu gandurile, sa iti aflu problemele.

Inchei postul cu un gust amar si o scarba imensa . . .

Note : Postul acela cu MIB am avut intentia sa il scriu si eventual sa il termin ieri, dar avand in vedere ca mi-am luat o mare „teapa” mi s-a scarbit sa mai scriu ceva.

  1. 18 Noiembrie, 2008 la 6:15 pm

    pula mea… recent am trecut printr-un cacat fff mare… si de ce? pentru ca fata cu pricina… habar nu are ce vrea… blestemele astea…

    mortii masii… fuck life!

  2. CH
    18 Noiembrie, 2008 la 6:18 pm

    eh noi sa fim sanatosi 😛
    caci vor fi si altele 😉

  3. 23 Noiembrie, 2008 la 8:51 am

    sa revin la commentul initial…

    Numai o fata poate sfarsii o relatie buna de 1.5 ani printr-o faza de cacat. Si si dupa 4 faze in care putea sa isi repare intr-o oarecare masura greseala… nici o treabaaaaaaaaaaaaa!

  4. CH
    12 Decembrie, 2008 la 8:17 pm

    da … e caca uneori sa fii dependent

  1. 12 Decembrie, 2008 la 8:14 pm

Lasă un răspuns

