Prima pagină > ASE, Buc life > Trenul de ora 7

Trenul de ora 7

Aseara m-am intors din Bucuresti (in Constanta evident). M-am intors cu trenul de „ora 7” (6:42 mai exact, dar interesant ca trenul a plecat la 6:40 si a ajuns la 12:15, intarziind 17 minute) alaturi de un „muschetar” de-al meu Costi si un alt prieten Adi. In fine aveam locuri in linie intr-un compartiment de 6 persoane.

Prima oara cand ne-am urcat, locurile noastre erau, evident, ocupate de cateva persoana cu oarecare tangente rromice. Noi fiecare cu cate un 2 genti si un ghiozdan (in cazul meu geanta de laptop 🙂 ). In fine, le-am insinuat politicos respectivilor sa „dati-va la parte, astea-s ale noastre !!! >.< „. Mi-a placut ca pretextul pe care l-au folosit pentru a pelca din compartiment a fost ceva in genul: ” hai sa mergem mai in capat ca e mai mult loc, oricum aici nu merge lumina si vroiam sa citesc ziarul”.

In compartiment mai erau 2 fete. In momentul in care au plecat „extra-urile” era clar ca fetele erau mult mai linistite :)). Interesant ca ambele fete au avut de a face cu ASE-ul. Ce-i drept una dintre ele, Raluca, era anul 3 iar cealalta, din Arad; nu i-am retinut numele doar faptul ca mergea la o nunta in Navodari; a terminat ASE-ul. In fine calatoria a fost chiar placuta, timpul a trecut „repede” 🙂 . Cand am ajuns in Constanta am aflat ca Raluca sta chiar in cartier cu mine si mai mult ea sta,in Bucuresti,  in agronomie c1…. deci asa ceva nu se paote :/, prea multe coincidente :)).

  1. woro
    8 Noiembrie, 2008 la 10:46 pm

    fatalauleee :))

  2. CH
    8 Noiembrie, 2008 la 10:50 pm

    stiu ca ma iubi voro 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

