Imi cer scuze…

Imi cer scuze fata de voi, cititorilor… De ce ? Pai pentru ca ma simt foarte obosit, atat fizic cat si psihic. In ultimele seri nu am reusit sa dorm mai mult de 4-5 ore (eu care eram obisnuit cu ~ 7 ore zilnic). Nu dau vina pe facultate si/sau orar, am si eu o parte de vina (adica in ultimele zile nu stiu ce fac dar mereu ma culc tarziu, dupa ora 12), au si altii o parte de vina (alti indivizi speciali care stau noptile trezi pe hol cu un laptop ascultand manele „la maximum”, reflectand asupra sensul vietii (lor), folosind totodata un limbaj  superior celui cotidian).

Adevarul e ca investesc si mult timp in blog, stau si scriu pe principiul 2 pastile: una dimineata, una seara. Nu vreau sa zic ca nu mi-ar place, uneori chair simt nevoia sa scriu, sa ma descarc; dar e foarte solicitant. Plus ca, mi s-a zis ca fac treaba buna cu blogul, unora le place cum scriu, o parte mai mica dintre acestia mi-au si spus ca le place, lucru care m-a imbucurat enorm…

Am zis ca imi place sa ma plimb, caci ma relaxeaza si ma ajuta sa imi pun gandurile in ordine, adevarat (nu v-am mintit 🙂 ); dar am atatea pe cap in ultima vreme… sa iau tot Bucurestiul la picior si nu cred ca voi rezolva nici macar o parte din problemele mele. Defapt ma exprim gresit, nu am multe probleme, am putine dar serioase, „adanci”, profunde. Puteati sa va dati seama si singuri, daca va uitati atent la mine… zambesc fals…

Offfff, te uiti la mine… ma privesti si simt ca trebuie sa ma fac mic, mic de tot; iti scriu cateva randuri, chiar daca nu sti de „mine”:

Yangın her aşkın yolu
Sendin gördüğüm
Gözlerin karanlık kuyu
Düştüm, öldüm

Vrei sa pun si o traducere ? Eh.. alta data poate, acum nu stiu ce sa fac, nu stiu ce vreau, pur si simplu nu stiu… Oarecum depinde si de tine, o sa incerc sa astept, imi spui tu cand vrei sa iti traduc…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

