Prima pagină > Buc life > Invitatie in Krystal

Invitatie in Krystal

Aseara pe la ~ 12 noaptea sunt anuntat de SRN, „ba.. ce faci ? hai ca noi venim pe la tine in agronomie, hai ca dupa mergem in Krystal”. Prin „noi” SRN s-a referit la: Miruna, Mihaela, Bogdan si „Baia Mare” (nu stiu exact cum il cheama, am impresia ca tot Bogdan, dar suna mai fain Baia Mare… deci asa o sa „moara”). Mi-a placut ca Mihaela era racita dar la fix 00:01 ea dansa fara muzica :)) (prea multa energie 😛 | parca ar fi o reclama la prigat).

Initial am crezut ca mergem efectiv in Krystal. Dar defapt plimbarea noastra la respecivul club s-a limitat in a vizita imrejurimile lui, cu precadere intrarea. Era balul Ciberneticii, toata lumea era imbracata la 4+1 ace, noi eram in adidasi, blugi tricou… cat mai casual.

In continuarea am fost pe la 1 in Parcul Kiseleff, ca sa facem poze „cute”( e un nou trend sa zicem cat mai mult „cute”, orice lucru e cute, orice persoana e cute). In fine cand am ajuns noi, trecem strada, ne pregateam sa intram in parc si un nene pe un motor isi testa abilitatea de a merge pe o singura roata. Evident astfel de lucruri nu se invata la scoala de soferi, si respectivul nu stapanea tehnica prea bine, rezultatul fiind inevitabil; nenea cade jos si se rostogoleste (in stil Mission Impossible), iar motorul isi continua drumul dar pe nici o roata. Destul de dramatic dar bine ca „biker-ul” nostru avea costum profesionist si nu a patit mare lucru. Nu putem spune acelasi lucru despre motor… as fi pus poze dar CINEVAAA, nu dau nume (!!!!Miruna!!!!), nu a vrut sa ne lase sa imortalizam motorul.

Trecand peste evenimentul dramatic, parculetul nostru era „la masa”. O mare parte din pajiste era irigata, din pacate nu am reusit sa ii arunc pe Miruna si pe SRN prea aproape de stropitoare… hai ca la Miruna nu imi permiteam 😉 dar la SRN… am calculat gresit traiectoria, afffffff data viitoare nu se mai intampla promit. Am facut poze „cute” la podulet, poze cute pe scarile din butuci de lemn (cele care coboara spre mini laculet), poze cute pe cararile din parc etc etc etc (sau ettzetera cum spune o anume profesoara draga noua)

Totodata am aflat ca SRN … (cum sa faci ma asa ceva…) a zis ca baietii din Constanta sunt cute (accept, sunt intru totul de accord pana aici 😉 ) si a mai zis ca suntem „prosti”… >.<‘ Poftim ? Cum adica suntem prosti…. MA! Nu generaliza de la un caz paricular (adica TU). Doar ca tu esti mai „prostut” nu inseamna ca toti suntem… Ne faci imagine negativa. Astept scuze in public, la cursul de MNG ma astept sa iesi in fata si sa zici: „Imi cer scuze fata de toti baietii din Constanta de aici”

  1. Miruna
    6 Noiembrie, 2008 la 11:36 am

    era balu de la drept, la cibernetica e abia diseara! da in rest, ai scris foarte „cute” 🙂 si sorin promite k se revanseaza :))

  2. CH
    6 Noiembrie, 2008 la 5:32 pm

    … vreau sa vad cum se revanseaza SRN, chiar astept

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

