Prima pagină > Despre mine > 99 + 1 lucruri cu si despre mine

99 + 1 lucruri cu si despre mine

Un lucru intersant pe care l-am vazut la RzR, o lista de 99 de lucruri despre mine…

apropo de asta cu 99 de lucruri, cum zicea si nenea Jay Z in „99 problems”

1. Ma cheama Metin, noii mei prieteni din Buc imi zic Meniu (nu ma intrebati)

2. Culoarea mea preferata, defapt culorile mele preferate sunt alb si albastru

3. Sunt tatar, NU turc

4. Sunt musulman, multi dintre cei care ma cunosc mai bine mi-au zis ca sunt si cea mai religioasa persoana pe care au intalnit-o

5. Nu am carnet de sofer

6. Mi-a placut NFSU 1 mai mult decat NFSU 2, am terminat NFSU 1 la hard 😀

7. Sunt foarte sociabil, imi fac usor prieteni noi

8. Am un coleg metro in camera

9. Nu fumez

10. Nu suport mirosul de tigara

11. Nu beau alcool

12. Nu m-am imbatat niciodata 😛 (si nici nu am de gand, contrar „dorintelor” colegilor de camera

13. Sunt foarte sincer

14. Spun lucrurilor pe fata

15. Nu suport oamenii beti dar imi place sa le analizez „gandurile”

16. Imi place sa ma joc cu mintile oamenilor

17. Am un frate mai mare ca mine cu 1 an 6 luni si 19 zile

18. Sunt cel mai mic dintre verii mei primari

19. Am o matusa cu 1 an mai mare ca mine

20. In clasa 1 nu aveam curaj sa ii cer voie la toaleta invatatoarei mele… bine ca aveam o colega de nota 10 😀 (ii cerea ea voie in locul meu :)) )

21. Imi place sa joc fotbal (desi doar la un nivel amator)

22. Imi place sa ma uit la meciuri de fotbal, in principiu la cele din UEFA sau Champions League

23. Era o perioada in care eram innebunit dupa AND1(cea mai buna trupa de street basketball)

24. Numele meu inseamna, in turca evident… , sanatos puternic sigur imuabil

25. Sunt sagetator, deci presupun ca de aici mi se trage faptul ca stiu ce vreau, ca „merg la tinta”

26. Imi place sa studiez mult o situatie, un eveniment, o persoana inainte sa „actionez” in vreun fel

27. Am cei mai panarama colegi de camera posibili

28. Voro (unul dintre cei 3 colegi) a gasit un tanga roz dupa caloriferul din camera

29. Numarul meu preferat este 29

30. Mi-a placut mult analiza matematica :/ (nu ma scuipati :)) )

31. Diriga mea a fost profesor de matematica

32. Nu ea m-a facut sa imi placa analiza matematica…

33. Trei profesori au avut o influenta asupra mea, ca persoana, Butanescu Irina,  Rosculet Valentin, Caragea Constantin

34. Am jucat DotA din clasa a 9-a (am deci undeva la 4 ani de experienta, si sincer nu ma pot considera „pro”)

35. M-am lasat de DotA de cand am ajuns in Bucuresti 🙂

36. Imi place mult Bucurestiul

37. Ploaia ma linisteste, ma ajuta sa ma calmez si totodata sa meditez

38. Sunt o fire romantica

39. Sunt un optimist innascut

40. Imi iubesc mama cel mai mult, de aceea cu ea ma cert mereu 🙂 (serios chiar imi iubesc mama :/)

41. Imi plac foarte mult florile

42. Cunosc semnificatia la majoritatea florilor

43. Floarea mea preferata este Cala alba (in engleza se numeste Lily of the Nile)

44. Imi place foarte mult ciocolata

45. Heidi 85% cacao… cea mai buna ciocolata… nici sa nu va aud

46. Am stat mereu la banca a 2-a randul de la geam (respect celor 3 fosti colegi de banca Mtz, Lupa si Bog)

47. Liceul a fost o perioada foarte frumoasa din viata mea (clasa a 12-a cel mai mult :D)

48. Am ajuns sa „meditez” colegi de grupa si de camera la matematica si microeconomie

49. Mi s-a zis ca stiu sa explic

50. Imi place sa vorbesc, imi place sa intretin o discutie in care sa participe si interlocutorul meu

51. Imi place sa mananc picant

52. Imi place sa ascult muzica

53. Imi place asa de mult ca as putea asculta aproape oricand

54. Dimineata ma scol usor la orice ora (sunt „ceasul de alarma” al camerei)

55. Sunt un tip glumet, pot sa te fac sa razi destul de usor si destul de repede 😛

56. Imi place mult muzica turceasca, au o lirica foarte frumoasa si multe dintre ele sunt despre dragoste 🙂

57. inca nu am implinit 19 ani…

58. mai asteptati 26 de zile 🙂

59. Imi place la nebunie iarna, zapada mai ales

60. Analog „ploii” ninsoarea ma calmeaza, si ma bine dispune

61. Am o lista cu top 10 prietene pe care le voi „freca” iarna asta 😀

62. Nimic nu se compara cu un sarut in ploaie 😉

63. Imi plac mult filmele de comedie

64. Imi plac stand-up comedy-urile

65. Cel mai bun mi se pare a fi Russell Peters

66. Urechea mea stanga e diferita de cea dreapta (daca o studiati atent veti intelege ce vreau sa zic)

67. Din cauza „formatului” urechii mele stangi nu pot folosi casti audio standard

68. De mic mi-a placut sa primesc complimente (dar nu cele aruncate in vant, imi place sa „muncesc” pentru ele)

69. … :-” … shhhh

70. „In gura presei” cu MIrcea Badea mi se pare cea mai buna emisiune tv la momentul actual

71. Imi iubesc puiutzul meu: Acer Aspire 5520G

72. Tatal meu este cel mai calm om din lume

73. Mama incearca sa ma mai „altoiasca” dar nu prea ii iese :))

74. Eu si Edvin suntem 2 firi total opuse

75. Edvin e olimpic international la chimie 😀

76. Imi place mult sa scriu (cred ca se vede in blog)

77. Sunt foarte punctual, sau cel putin eram in Constanta… In Buc inca am ceva probleme :))

78. Imi place mult sa ma plimb prin parcuri (Kiseleff mi s-a parut cel mai frumos 🙂 )

79. Imi plac satenele si brunetele

80. Imi place foarte mult parul lung, imi place sa ma joc cu el, m-as juca pana as adormi

81. Am o memorie vizuala foarte buna

82. Mereu mi-am dorit un animal de companie

83. Imi plac si cainii si pisicile

84. Sunt incapatanat (daca vreau ceva… greu imi schimb dorinta)

85. Visez cu ochii deschisi

86. Stau 30 minute pana imi pregatesc masa (fie si un simplu sandvis) si 5 minute sa mananc efectiv

87. Am propiul meu logo 😀

88. Sunt spontan (zice Oana…)

89. Deja nu prea stiu ce sa mai zic :))

90. Cica sunt si destept (tot Oana)

91. Prajitura mea preferata este Tiramisu

92. Desertul meu preferat sunt nucile cu cacao (nu nuci ca fruct.. nuci ca acele mini prajiturele cu crema de cacao inauntru)

93. Sucul meu preferat este 7up / sprite)

94. Era sa cad de pe casa :-” (shh nu ziceti nimanui… nici parintii nu stiu asta)

95. Pentru cei ce au planuri mari la vara… nu sunt din C-ta  >.<

96. Imi place de Salah (cel mai bun free styler, popper ce vreti.. dati un youtube search si o sa ma intelegeti 😉 )

97. Nu pot dansa altceva decat „bataiala de club” si „bataiala pe muzica orientala”

98. Imi place mult sa merg la nunti de tatari / turci

99. Sper ca v-a placut

99+1 Hmm am pastrat special caci na… mi se pare un lucru special 😉 sunt, momentan, singur… dar am de gand sa nu stau foarte mult :). Nu ma intelegeti gresit nu vreau sa „ma combin”, nu vreau sa stau singur in sensul ca am nevoie de „care and love”. In fine dati-mi putin timp (2 sapt- 3 maxim) si voi reveni asupra acestui punct.

PFeewwww … na 99+1 de lucruri mai mici mai mari despre mine 🙂

  1. bog
    4 Noiembrie, 2008 la 1:56 pm

    esti turc da-te dreaq :))

  2. Razzor
    4 Noiembrie, 2008 la 4:11 pm

    punctul 35 este o minciuna

  3. CH
    4 Noiembrie, 2008 la 4:35 pm

    … chiar m-am lasat… ca sa iti demonstrez nu imi merge warcraft pe laptop (e de la placa video nu stiu care e faza nu inteleg, am un 8600 gs si driver f bun dar na… doar warcraftu imi face fite)

  4. bog
    4 Noiembrie, 2008 la 10:40 pm

    101) Esti emo, asculti Tokio Hotel si te machezi cu negru 🙂

  5. CH
    4 Noiembrie, 2008 la 11:06 pm

    …. ai uitat sa zici ca ma tai in lung cu lama

  6. dreamsofakid
    29 Noiembrie, 2008 la 7:22 pm

    Ovidius? si nu esti din Constanta?
    La a cata a 12a ai fost?:>

  7. dreamsofakid
    29 Noiembrie, 2008 la 7:26 pm

    Am vazut in alte posturi, 12 A 😛

  8. muntele rarau
    8 Septembrie, 2010 la 3:45 pm

    esti coccalar…Nu te mai strimba ca negii din Bronx ca nu-ti sta normal…Piticule!!!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

