Live a double life ! … Poftim ?

Ma intorceam azi de la facultate, si in drum spre casa(da.. suna ciudat casa 🙂 dar na… m-am acomodat) observ din autobuz un panou publicitar imens(dintre cele care atarna pe „fata” unui bloc; nu inteleg de ce e lumea de acord sa li se „taie” vederea dar in fine nu e vorba despre asta).

Pe respectivul panou era scris mare „Live a double life.”. Stau si ma gandesc eu .. double life, ma ce vor astia sa zica prin double life ?. Adica, ziua sunt un student mediocru la ASE iar noapte sunt peste ? pe principiul acesta? Adica ma cheama Ion ziua si noaptea sunt Batman ? 12 ore din zi sunt un functionar public iar de la 00:00 -> 02:00 sunt un gigolo spaniol pe nume  Fernando ? Ziua sunt un „pampalau” iar noaptea sunt campion neinvins de 3 ani la lupte ilegale de strada ?
Ce incercati sa imi insinuati ? Adica ar trebui sa fiu nemultumit de viata mea ? Veniti voi cu o „solutie” ? Adica imi puteti creea o alta viata (in cazul in care sunt nesatisfacut de cea curenta)… cum anume imi creati o alta viata? Aveti un staff de profesionisti, cand vine vorba de making a new life (parca ar fi un fel de „Making the Band” cu P Diddy).

Sincer… mi se pare o prostie sa mi se spuna sa traiesc 2 vieti, mi se pare ca nu am destul timp ca sa pot trai cu adevarat o singura viata, iar voi veniti si imi spuneti ca e bine sa mai am o viata ? Practic imi ziceti sa fiu un alt eu. Nu stiu, eu unul nu cred ca pot fi altul, admit ca sunt flexibil, ca ma pot acomoda dar in principiu sunt acelasi… Ca azi sunt fericit si ca maine sunt usor stresat e altceva, vorbesc despre caracter, despre personalitate. Imi ziceti sa creez un nou eu pe care il „activez”, ca si cum as avea un buton „on/off”… Imi spuneti sa imi creez o alta viata implicit o alta personalitate, cum anume as putea trai cu 2 personalitati ? Sa am personalitate multipla ? Parca as fi labil mintal….

Aparent au si un „teaser movie” il gasiti aici.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

