Love ain’t love

Ma gandeam, mai bine zis meditam, cat este de greu unora sa fie sinceri. Ma refer cat de greu le este unora sa-si dezvaluie sentimentele pe care le nutresc pentru o alta persoana.

Atunci cand ai fluturi in stomac, cand te apuca apele, cand nu mai gandesti rational, toate aceste simptome aparand in momentul in care esti aproape de acel cineva. Cand sti ce vrei, dar nu sti cum sa te afirmi, cum sa vorbesti, cum sa explici; pentru ca in momentul in care incerci sa iti faci curaj, cu doar cateva secunde inainte de marele moment se opreste timpul si iti imaginezi milioane de scenarii posibile, majoritatea terminandu-se „dramatic” pentru tine. Astfel zile intregi de ganduri optimiste, de momente in care visezi cu ochii deschisi (imaginandu-ti cum ar fi daca… ), de „planificare” atenta (incercand ca totul sa iasa perfect, sa iti maximizezi sansele de a primi un raspuns pozitiv, traind cu impresia ca daca esti refuzat, tu si numai tu esti de vina); sunt sterse in doar cateva secunde din cauza a 180 batai / minut.

Ce se va alege de acel baiat care, nu neaparat nu are tupeu, ci este timid, acel baiat pentru care orice atentie oricat de mica, orice imbratisare orice „pupic” inseamna o lume intreaga (evident din partea EI ), acel baiat care nu este obisnuit cu astfel de situatii, care nu se simte in largul sau, care nu are experienta ? Cum va reusi el sa cucereasca o fata ? Cand va fi simti si el ca este iubit ?

Cand te gandesti ca sunt atatia care se pot „combina” cu aproape orice tipa (caci cele care au si o personalitate puternica sunt cu adevarat rare, dar totusi sunt, ele reprezinta acea categorie „imuna” avansurilor respectivilor tipi), care sunt un fel de „guru of love”, dar care sunt numiti „magari” de aceeasi tipa, dupa ce afla ca ei sunt doar niste calatori care mai fac cate un popas la diverse hanuri pentru a se „odihni” deoarece drumul lor este unul lung si anevoios.

Trebuie sa recunosc faptul ca si eu eram la un moment dat unul dintre cei timizi, si trebuie sa recunosc din nou ca era o perioada mizerabila din punct de vedere sentimental. Acum, nu stiu, nu mai sunt timid, adica am invatat sa „vorbesc”, am invatat cum sa ma port. Am trecut peste acea perioada, sunt de parere ca toti trecem prin ea, unii mai greu si mai incet altii mai repede. Nu stiu ce sa le zic celor care s-au pierdut in aceasta zona, tot ce pot sa ii sfatuiesc e sa creada in ei, sa nu traiasca cu regrete, orice lucru merita trait sau macar incercat, nu nu mai gestul dar si intentia conteaza…

Ce vroiam sa mai zic… de ce e asa greu sa te faci inteles cand ii spui cuiva „te iubesc”? La ce ma refer? La faptul ca la un anumit punct sensul initial sau primordial al respectivei afirmatii a fost batjocorit, batjocorit e putin spus. Cand spui ca iubesti pe cineva… defapt ce zici ? Ca admiri pe respectiva persoana ? Ca esti absolut sigur ca respectiva persoana este „aleasa” / „jumatatea” ta? Spui „te iubesc” doar ca sa faci pe respectiva persoana sa se simta bine, ca „sa nu stai pe uscat”, sa iti demonstrezi inca esti capabil sa agati ? Spui „te iubesc” ca sa impresionezi ? O afirmatie care ar fi trebuit sa vina din suflet a fost profanata de mentalitatea contemporana… Ar trebui creat un nou cuvant sau o noua sintagma care sa reprezinte ceea ce „te iubesc” semnifica initial, nu stiu cat va rezista, adica mie frica… sunt destul de sigur ca va avea aceeasi soarta ca si clasicul ” te iubesc”.”

In fine… somn usor cititorule, eu ma culc (e 00:00 aici)

  1. 3 Noiembrie, 2008 la 1:01 am

    frumos post….bravo…Te respect pentru ceea ce ai spus! 🙂

  2. 11 Decembrie, 2008 la 10:47 am

    uf 😦 am fost pusa in situatia de a recunoaste ceea ce simt acum cateva zile. m-am ghidat si dupa deviza „Mai bine regreti ceea ce faci decat ceea ce nu faci”. Si…degeaba 8-|

  3. CH
    11 Decembrie, 2008 la 11:00 am

    da dar macar asa sti ca ai incercat, eu cel putin ma simt mai bine cand stiu ca am incercat indiferent de rezultat 🙂

  4. 16 Decembrie, 2008 la 10:17 am

    sincer? am mai prins putin curaj 😀 :”>

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

