Prima pagină > Despre mine > Hai sa mai vorbim…

Hai sa mai vorbim…

Despre ce ? pei eu zic despre mine 🙂 . Nu vreau sa capete vreun sens egoist sau narcisist… doar simt nevoia sa ma mai descriu.

Sa incep deci… imi place foarte mult sa ascult muzica. Nu pot sa zic ca ascult un singur tip sau gen, in principiu ascult orice (mai putin manele, caci mi se par un atac direct la muzica instrumental orientala, in sensul ca o copiaza prea mult :|). In principiu ascult hip-hop, r&b, dance si pop; dar mai gasiti si ceva rock prin playlist, o melodie doua „imprumutate” de la fratele meu. Sa continui… imi plac in principiu melodii cu o lirica foarte buna, poate e un defect, dar nu ma limitez la a asculta … oarecum „traiesc” povestea din cadrul melodiei, in sensul ca pentru mine lirica inseamna ceva… nu e doar un text ales special ca sa rimeze, nu stiu… pentru mine e ceva mai mult.

[edit] am uitat sa spun, apropo de lirica, pacat ca nu stiti limba turca (cei care nu o stiti) pentru ca sunt multe melodii turcesti foarte frumoase, cu un mesaj foarte interesant, va recomand Ozcan Deniz, si acest site unde puteti gasi traducerea la cateva dintre melodiile lui. (in mare parte sunt de acord cu traducerile postate acolo, dar sunt traduse in engleza si uneori suna chiar ciudat… dar macar sa aveti o idee 😉 ) [/edit]

Imi place sa meditez, adica imi place sa stau si sa reflectez asupra diverselor teme. Imi place sa imi tin mintea ocupata cu ceva, nu sunt genul care sa stea… trebuie sa „gandesc”. In fine, e bine ca sunt unele lucruri care ma ajuta, ma linistesc… ploaia de exemplu, de mic copil stateam si ma uitam la ploaie, are un efect asupra mea… ma linisteste, imi place sa ma plimb, imi plac mult parcurile (mai ales acum ca sunt in buc am de unde alege).

Poate ati observat deja, sunt o fire directa, spun lucrurilor pe fata, nu prea „ma ascund”, sunt sincer, deschis, pot vorbi in public fara nici o problema despre mine, sau despre ceea ce simt (evident pana la un anumit punct, unele lucruri sunt mult prea intime).

Un lucru interesant, zic eu, este faptul ca imi place sa studiez oamenii. Imi place sa stiu cat mai multe despre cineva, despre personalitatea ei, despre gandurile ei, visele sale. Imi place sa „ma joc” cu gandurile oamenilor, imi place sa pun intrebari „grele”… poate sunt nesimtit… poate, dar daca imi place ? 😐

  1. bog
    2 Noiembrie, 2008 la 10:03 pm

    tuuuuurc mi-e dor de tine :)) bagami-as pla in el de bucuresti si in ele de facultati !!!
    respect pentru blogu tau si munca ta !
    nu mai fi trist, capu sus ! 🙂

  2. 2 Noiembrie, 2008 la 10:15 pm

    @bog: bine ba nemernicule, si de mine nu ti-e dor? auzi la el… frumos iti sade! pfft…men!!!!
    @metin: totally agree la treaba cu lirica, daca versurile nu „fit in”, parca imi strica tot cheful sa ascult ceva…

  3. CH
    2 Noiembrie, 2008 la 10:29 pm

    @bog: si mie mi-e dor wa :/ adica sunteti cativa cu care ma inteleg foarte bine dar… in ultima vreme nu am avut timp sa ma vad cu voi. Nu sunt sad ma… doar sunt „sincer”. Am inteles sensul unui blog :p
    @pisica: si de tine imi e dor 😀

    trebuie sa ne intalnim odata si odata 😉

  4. bog
    3 Noiembrie, 2008 la 1:35 pm

    @pisicainbocanci: de tine mi-e dor cel mai mult 😛
    vin la iarna si te caut daca nu te duci in Romania 🙂

  5. 7 Noiembrie, 2008 la 1:00 pm

    vin, ma, vin. pe 20 vin. si poate imi zici ca n-ai timp de mine, ca iti bag un bisturiu…undeva.
    metine, mama, un plugin de abonare la comentarii nu bagi si matale? ;;)

  6. CH
    7 Noiembrie, 2008 la 1:04 pm

    erm… habar nu am ce este aia :)) … ma inveti si pe mine pe 20 cand vii ? ;;)

  7. 8 Noiembrie, 2008 la 2:17 am

    chestie d-aia care sa ma anunte pe mail cand apar comentarii noi la un articol. nu stiu daca e pe wordpress.com, dar ar trebui sa fie. ask vali?:D

  8. CH
    8 Noiembrie, 2008 la 9:40 am

    dap… nu stiu despre asta :))
    presupun ca te referi la un fel de rss feed

  9. 16 Noiembrie, 2008 la 9:54 pm

    ceva de genul, daca insisti, da:P

  10. CH
    16 Noiembrie, 2008 la 10:11 pm

    am rezolvat-o 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

