Prima pagină > Buc life > Posh club – Halloween Party

Posh club – Halloween Party

Aseara incepand cu ora 22:30 a fost un Halloween Party in club Posh. Theme interesant (31 octombrie 😉 ) data se nimerea, tot personalul era imbracat adecvat, interiorul era usor mai creepy (plase de paianjen, dovlecei etc ), deci totul spunea ca va fii o petrecere reusita si ghiciti ce ? chiar a fost reusita 😀

Desi teoretic incepea la 22:30, atmosfera s-a instalat pe undeva pe la 24, animatoarele (care erau 2 la numar, in sensul ca mereu erau 2 care dansau) faceau cu greu fata caldurii din club. Din pacate nu era un sistem de aer conditionat functional… desi aveam mesele aproape de intrare tot se „incingea” atmosfera 🙂 .  Dar asta cu aerul conditionat cred ca este o treaba constientizata de patron:

dansezi => transpiri

transpiri – aer conditionat => nevoia de a te racori cat mai repede

nevoia de a te racori cat mai repede

-> fie iesi afara si te intorci racit cobza

-> fie consumi o bautura rece de la bar

cum prima varianta era evident innacesibila, a doua varianta (constrans de imprejurari) ar fi cea alesa.

In fine ce a fost interesant a fost competitia de costume. Unde stim cu totii ca Ingeras (Nica) trebuia sa castige :)) (poate ne lipeam si noi de ceva bautura moca :), in cazul meu un pepsi :P, cum am mai zis nu beau / nu fumez). Pacat ca am ragusit atat eu cat si colegul meu de camera, Alex, cat am tipat pentru a ridica punctajul de la „aplauzo-metru”.

In rest toti cei pe care i-am chemat au fost, zic eu, bine intretinuti :)). Hehe din ce am vazut eu lumea s-a simtit bine :), s-a dansat mult, fapt ce m-a incantat; pana si in afterhours cand au mai ramas doar ~ 40 oameni, singurii care dansau au fost Oana si eu.

Meh inchei postul cu o dedicatie, Ingeras tu trebuia sa castigi… lasa pana la anu mai sunt doar 364 de zile, atunci promit ca toti cei pe care ii invit o sa te ajute sa castigi ;).  Si totodata pentru Oana care a fost singura fata care inca dansa in afterhours 🙂

Enjoy

  1. SRN
    4 Noiembrie, 2008 la 10:47 pm

    :* :X

  2. CH
    5 Noiembrie, 2008 la 1:34 pm

    da… stiam deja asta 😛

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

