Prima pagină > ASE, Buc life > I need help >.<

I need help >.<

Sambata asta m-am hotarat cu colegul meu de camera, Alex, sa facem curat prin camera. De ce ? pentru ca era stupid de jegos, erau chestii mari si pufoase din pacate nu erau „loz”, erau gri, din praf. Cum sa se adune atat praf sub pat, avand in vedere ca acum o saptamana s-a facut curat serios (adica a facut curat mama unui alt coleg)  ?

Ideea e ca a fost destul de amuzant, caci nu aveam mop. Ne-am chinuit „old style”, o carpa mare veche si o matura mai mare :)) . Saraca bucata de textila s-a murdarit instantaneu, iar matura nu mai facea fata, a inceput sa se dezmembreze.

In fine avem nevoie de personal pentru a ocupa functia de Quality control Manager (o denumire pompoasa pentru femeie de servici :)) ). Da avem nevoie de FETE (nu vrem baieti, sau erm… fete peste ~ 28 de ani). Oferim salariu atragator, bonuri de masa, program flexibil si prime de sarbatori oficiale, experienta nu este obligatorie.

Lasati un cv ca si comment si voi reveni cat de curand voi putea 🙂

Candidata ideala : 18-22 ani,  corp atragator (caci trebuie sa arate bine cu mop-ul in mana), „deschisa” la orice lucru nou.

  1. 31 Octombrie, 2008 la 1:59 pm

    LOL… am observat blog design remake-ul… mai cam spart cu „Ma uit la tine dar… nu imi dau seama la ce te gandesti…” …

    CV: 19 ani… 99 66 99… Diploma de Quality Control Manager… mama a 7 copii… nigari… 🙂 motto: „Will work for food” … 🙂 s-o trimit la tine? :))

  2. 1 Noiembrie, 2008 la 1:38 pm

    pfft….men! incompetenti as usual…si vecinii mei is la fel de incapabili sa faca, curat, desi au toate ustensilele necesare!

  3. CH
    1 Noiembrie, 2008 la 2:18 pm

    … da dar ideea e ca noi am reusit sa facem curat… dar nu ne-a placut :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

