N-am somn

e 2 noaptea… am incercat sa adorm pe la un 12, nu a mers… am vazut un film, Crank, mi-a placut, vi-l recomand. Mi-a ramas in minte o replica din film, „All my life i’ve just been going, going, going…. ahh, wish i just took more time to smell the roses”. Nu stiu ce anume nu ma lasa sa dorm 😦 , guess i need to smell some roses…

[edit] … n-am dormit deloc bine, cred ca am avut o oarecare insomnie. Ce prostie, mi se intampla de cel mult 1 data / an, daca nu mai rar (sa am insomnii). Fuuuuu :-< , mie dor de tine…

  1. Razzor
    21 Octombrie, 2008 la 8:16 pm

    de ce nu iti raspunde? 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

