Prima pagină > ASE > Nea Gogoneata

Nea Gogoneata

La cursurile de microeconomie il am ca „profesor” pe Dl Gogoneata (al batran).

Acum eu am mai lucrat din culegerile lui, sincer sa fiu mi se pareau a fi cele mai ciudate probleme din lume, astfel deducand ca ar fi un domn mai special. Insa la curs mi s-a dovedit exact contrarul. Este poate cel mai amuzant profesor, mereu gaseste cate o ocazie de o glumita, de o poveste cu cine stie ce student(a) care a facut nu stiu ce. Nu se supara, nu se crizeaza daca intarzii la ora, ba mai mult iti multumeste ca ai reusit sa vii, caci fara prezenta ta ar fi fost un curs sec. In momentul in care raspunzi corect la o intrebare pusa de el, imediat iti zice :” eu am observat ca tu sti… am zis uite baiatul asta are sanse de un 7″.

Din cele cateva glumite ale lui :

O studenta a luat 2 la examen si se ruga sa ii se treaca 4 (pe listele oficiale care se afisau la avizier, mai nou insa cica se afiseaza pe net….  in fine). Acum mare diferenta intre 2 sau 4 nu este caci tot titilul de „respins” ai. Dar motivul studentei era urmatorul: ea urma sa se marite cu un fotbalist, daca respectivul ar fi vazut un 2 ar fi zis „ce proasta e asta”, dar daca ar fi vazut un 4 ar fi fost un „ooo uite inca un pic si facea 5, lasa ca si eu am fost asa”.

Alta data pentru a-si stimula studentii Nea’ Gogoneata acorda un punct in plus la examen pentru oricine sterge tabla, un alt punct pentru oricine ar fi un geniu in orice domeniu (fie pictor, fie atlet etc.). In acel moment o studenta ii zice ca vrea 2 puncte in plus, caci ea este insarcinata in luna a 7-a, al nostru profesor fiind ingaduitor i-a promis ca ii va da cele 2 puncte.

->Domn profesor, ce faceti? Am doar nota 2

->>Pai da, nu ai scris nimic, 2 e nota finala, caci ti-am acordat cele doua puncte.

->Pai vedeti ca nu ne intelegem, tot eu v-am sters tabla si uitati sunt pictorita.

->>Bine asta inseamna inca doua puncte, adica nota finala va fi 4.

-> Tot nu ne-am inteles, sunt in luna a 8-a acuma… in loc de 2 vreau 3 puncte, astfel voi avea nota 5.

  1. Miss Gane
    15 Mai, 2011 la 4:03 pm

    Aia si-a negociat nota. Ce penibila!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

