Romanticul Eu

Aparent am reusit sa imi uimesc fostele colege cum ca as fi un „romantic” si ca m-am schimbat…. Repet, NU, nu m-am schimbat sunt acelasi dar nu ati „stat” voi sa ma „observati”.

Voi scrie un mic poem, dedicat ? .. poate, ca sa va uimesc si mai mult 🙂 .

Nici nu m-am gandit ca-mi va fi asa greu,

Iubindu-te pe ascuns era ca o sinucidere inceata,

Cine ar fi crezut ca vom ajunge si aici?

Am ramas uimiti amandoi caci am ajuns asa departe.

Stau si ma uit la luna…

Intrebandu-ma, oare, si tu te uiti la ea ?

Ma gandesc, cu doar 2 cuvinte, o  virgula si un nume…

E destul doar sa ai un pic de curaj…

Te iubesc, <nume>…

Interesant si in acelasi timp atat de simplu.

Numele nu conteaza momentan, ci doar sentimentul.

  1. Razzor
    14 Octombrie, 2008 la 3:46 pm

    eu crek e pentru Nicutza aia care tot iti lasa commenturi=))

  2. 14 Octombrie, 2008 la 7:49 pm

    :)) crezi tu? o fi n-o fi eh?

  3. Razzor
    15 Octombrie, 2008 la 5:07 pm

    am speriat-o si nu mai lasa comment:)) (hope not) 😀

  4. 15 Octombrie, 2008 la 6:04 pm

    naaa :)) … nu cred 😐

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

