Fotbal… >.<

Is mort de oboseala…. de ce ? pentru ca am jucat 2 ore pe un teren sintetic, cele de sub podul Grant, … plin de „praf” special, pe care nu poti sa alergi 10 metri caci aluneci in ultimul hal.

Am fost 3 echipe, de cate 6,  si am jucat dupa regulile standard. 10 minute sau la 2 goluri urmatoarea echipa. Ma rog a fost ca la ping-pong, intrau echipele una dupa alta :)) mai mult de ~ 5-7 minute nu dura nici un meci.Ce pot sa zic am reusit sa dau un singur gol :)) DAR am reusit sa imi „distrug” tibia dreapta, partea inferioara mai rog, aproape de glezna.

Oricum ce a fost amuzant… sau ma rog „trist” mai bine zis ca am reusit sa dam o minge pe pod… care nu am mai gasit-o. Ramasi fara minge am imprumutat o alta.. care aproape a avut aceeasi soarta daca nu se urca repede un amic, pe pod.

Ufff…. ma doare foarte tare…. sper sa imi treca in curand :/

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

