Da avem cale!

Nu imi vine sa cred…. am gasit cale… in bucuresti … am friggin gasit cale. Culmea nu in centru… nu in vreo florarie mare … pur si simplu intr-o florarie de „colt” in Piata Domenii, la o statie distanta de mine. Pfff acum gasesc… cand imi „trebuiau” nu gaseam…. >.<

  1. dana
    13 Octombrie, 2008 la 11:02 pm

    uite dom’le ca descopar un metin nou,romantic,poate indragostit…aici pe blog. respect shaw:))

  2. 13 Octombrie, 2008 la 11:09 pm

    ehm…. sunt acelasi… nu m-am schimbat deloc… doar nu ati avut voi ocazia sa ma vedeti „indragostit”
    si na cu blogul…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

