Prima pagină > Cugetari, Despre mine > Sub clar de luna

Sub clar de luna

Ma plimbam azi prin oras… si era aproape luna plina, un cer senin. Eram cu un prieten… stiu ca el vorbea, eu il aprobam, nu tin minte ce vorbea… in fine, ma uitam la luna, ma gandeam… cati oameni se mai uita la luna, in acelasi moment ca si mine? Mai avem timp pentru astfel de lucruri? Cand a fost ultima oara cand ne-am oprit si ne-am uitat la cer, nu neaparat la luna ? Am ajuns la magazinul de la coltul blocului si aud la tv (da vanzatoarea era dotata cu un televizor) cum ca romania ar conduce franta cu 2:0 (care apropo s-a terminat 2:2).  Ajung in casa ma asez la laptop si incep sa imi verific download-urile, de parca nimic nu s-ar fi intamplat, ca si cum nu as fi observat nimic.

Imi repet intrebarea… cand a fost ultima oara cand ne-am oprit si ne-am uitat sus  spre cer ?. Cand ne-am uitat ultima oara la luna? Cand am admirat ultima oara acest „astru”, care are propria „fraza” : „sub clar de luna”; luna care vegheaza asupra cuplurilor de indragostiti pe timpul noptii, care ii tine „ascunsi”, creeand un aer de intimitate; luna care e o calauza fidela pe drumurile intunecate, luna care se „uita” la noi cu acelasi „chip” neschimbator.

Totodata in timp ce ma uitam la luna… ma gandeam cum ar fi sa poti zbura… Stiu ca de mic aveam o pasiune pentru zbor. Nu orice zbor, nu ma refer la cel cu avionul sau cu deltaplan etc. Ma refer la zborul „natural”, asemanator pasarilor. Mereu mi-am dorit sa am aripi, ca cel din X-Men : The last stand (desii mi s-a parut stupid ca in film a murit Xavier), nu pentru ca m-ar duce cu gandul la ingeri sau ceva… pur si simplu ma atrage ideea de a avea aripi, ideea de a putea „da din aripi”.

  1. Nicutza
    12 Octombrie, 2008 la 12:07 am

    Ca o sa zbor pana pe luna cu iubitul meu si o sa stau acolo…doar ca luna nu e sferica…e in forma de semiluna si stau in ea ca in leagan (e din desene faza, dar inca ma fascineaza) :D:D This is my ideea of heaven 😛

  2. 12 Octombrie, 2008 la 12:08 am

    … dragut 😉 mereu mi-a placut sa stau intr-un hamac :P… daca eram alaturi de cineva drag cu atat mai bine 😛

  3. Nicutza
    12 Octombrie, 2008 la 12:10 am

    si mie imi place in hamac…si in leagan…numai sa nu stau cu picioarele in noroi :)))

  4. 12 Octombrie, 2008 la 12:11 am

    .. de ce ai sta cu picioarele in noroi ? ma rog in hamac nu … in leagan poate :)) apropo de leaganele din herastrau… vai de cei care au peste 1.50 :)) =))

  5. Nicutza
    12 Octombrie, 2008 la 12:13 am

    si aia care nu au prins leaganul cu chestii puse sub el :))….si au nimerit in balta :D:D

  6. mitzu
    12 Octombrie, 2008 la 1:23 am

    mah si sa nu vezi tu inceputu meciului, cum le-am dat doua la franţuji, doar ca mai apoi s-a terminat prost ntz ntz ntz…. 😦

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

