Slow jams

Azi am fost pana la matusa mea, la servici, sa o vad ce mai face. In fine nu despre asta e postul acesta… vreau sa scriu ca atunci cand m-am intors ascultam muzica de pe mobil (am un 6288 cu 512mb memorie… care suporta si el acolo ~ 90 mp3). Eh si se nimereste sa ascult 3 melodii, mai exact,in ordinea aceasta:

Ismail YK: Git hadi git

lirica (cu o traducere in engleza evident) o gasiti aici.

BoA : Every Heart  (soundtrack la un anime destul de cunoscut : Inuyasha) lirica o gasiti pe video

Ismail YK: Nerdesin

lirica(in engleza evident 😉 ) o gasiti aici.

Acuma va intrebati de ce am scris astfel de lucruri… pei in principiu mi s-a parut ciudat ca erau 2 melodii oarecum „triste”, cele ale lui Ismail, care m-au miscat ca sa zic asa… si singura optimista… era cea de la BoA.  Adica a fost ceva in genu trist – happy – trist… dar ma rog nu am putut sta trist :)) ma stiti, cei care ma stiu :/, sunt optimist de felul meu si meh am pus sa cante din nou BoA 😀

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

