Prima pagină > Cugetari > 2 saptamani

2 saptamani

Am fost plecat in Bucuresti de pe data de 27 septembrie si ieri, 10 octombrie, m-am intors acasa pentru un „weekend”. In fine pana aici nu e nimic nou… cati dintre voi studentii nu faceti acelasi lucru? adica va intoarceti acasa odata la 2-3 saptamani (altii saptamanal dar ma rog …).

Azi ma trimite mama sa cumpar niste branza dulce (pentru o placinta super buna pe care o va face) si merg eu la magazinul meu obisnuit, la vanzatoarea mea obisnuita… care nu mai era obisnuita. Ce vreau sa zic…. era insarcinata… (da, nu e nimic neobisnuit cand o femeie este gravida). Partea cel putin ciudata e ca acum 2 saptamni cand am plecat tipa nu avea nimic… adica era „snur” :)) si azi cand am vazut-o .. avea o burta imensa…. Ce s-a intamplat? … cand a avut timp sa … creasca atat ?… Singurul raspuns plauzibil ar fi ca e „fat-frumos” la ea in burtica… stiti vorba aceaea: „crestea intr-o zi cat altii in 10”.

  1. mitzu
    12 Octombrie, 2008 la 1:17 am

    eu zic ca o sa iasa un fat-frumos cu gropitze in obraji :)))))) (asta-i pt cunoscatori)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

