Acasa

Am ajuns.. acasa in final,   nu stiu ce sa zic… ca mi-a fost sigur asta e clar…  dar na… totul mi se pare ciudat rau, acel „2” cu care am venit parca era altfel. Cartierul parca s-a schimbat si el, casa imi pare diferita, desi totul e acelasi :/. Sunt ca si Gavrilescul din „La tiganci”… cand intra in „bordelul tigancilor”… intra parca intr-o alta lume. NU vreau sa zic ca mi s-a transformat casa intr-un bordel…. Cel mai ciudat e sentimentul pe care il am cand scriu la vechea mea tastatura… foarte… foarte deranjant.

Parintii imi sunt aceeasi… (da nu s-au schimbat :)) ) nu stiu ce sa zic, am o impresie cum ca as intra intr-un loc care e atat de familiar insa in acelasi timp strain. Nu pot sa zic ca m-am departat de „casa” mea, dar am un sentiment foarte ciudat.

Stau doar in weekend… dar imi e destul… „departe” de zgomotosul Bucuresti, sper cu ocazia asta sa mai citesc la mate & conta (deja avem tema :)) ) in acelasi timp sper sa am timp sa mai „meditez”… de felul meu imi place sa mai iau o pauza in care sa stau si sa gandesc… imi cam e dor de asta, caci nu am avut timp in Buc si sincer am la ce ma gandi 😉

In fine … sa aveti un weekend „fericit”… eu cel putin stiu ca voi avea 🙂

Categorii:ASE, Cugetari Etichete:, ,
  1. Nicutza
    11 Octombrie, 2008 la 11:51 pm

    si ai invatat la mate si la conta de n-ai mai putut ;))

  2. 11 Octombrie, 2008 la 11:52 pm

    da….. :)) eh si maine e o zi nu ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

