Prima pagină > ASE, Buc life > CH’s adventures in Buc / ASE

CH’s adventures in Buc / ASE

Imi pare rau ca nu am mai postat pe blog…. nu de alta dar wirelessul de la ASE (care e moca :D) nu merge… Bine ca i s-a facut mila vecinului de camera si mi-a dat un cablu utp. In fine, am trait cateva zile „nebune” cel putin spus :)).

Am avut primele cursuri la facultate. Ce sa zic, la mate am o profa… exigenta e putin spus. Adica stateam la intrare in sala, o lasam pe ea sa intre si noi dupa. La care ea sa nu mai intarziati…. :/ mdea… Saracii, cei care au venit dupa ce ne-am instalat noi in sala, ea : „ce cauti… cursul a inceput deja … ce vrei…” o.0

La microeconomie fac cu Dl Gogoneata :D. Fapt de care sunt fericit, caci stiu ca este unul dintre cei mai buni profesori din tara, in acelasi timp glumeste foarte mult la curs. Chiar m-a amuzat si in acelasi timp mi-a atras atentia asupra microeconomiei pe care o vom studia alaturi de el.

Am o grupa (# 1502) care na… pare a fi „interesanta”. „Copiii”  par ok, par de treaba desi unii au niste tendinte usoare de cocalari / pitzi dar presupun ca o sa ma inteleg bine cu ei. 6 baieti si restul fete (19 cred). Un raport destul de … atractiv, as zice. In fine, m-a amuzat modul in care ne-am ales seful de grupa.(da aparent fiecare grupa isi desemneaza un sef, care este reprezentantul nostru in fata secretariatului) Deja ma simt usor nesimtit… ma rog am fost noi nesimtiti :)), adica saraca fata (da avem o „sefa”) a fost numita in pozitia respectiva pentru ca avea cea mai mare medie :)). Ca sa nu zic altii deja se dadeau bine pe langa sefa noastra… cu un „ceiut” cald, stiu ei care sunt.

Dar poate cea mai amuzanta parte de pana acum a fost plimbarea noastra de aseara. Ieri alaturi de 2 colegi de camera am fost in Baneasa Shopping City. Toate bune frumoase, dar aparent noi trei gandim destul de limitat :)), nu stiu cum am intrat la ASE, in sensul ca mai intai ne-am luat provizii din Carrefour si abia dupa am fost in Mall-ul propriu zis. Ideea e ca nu ar fi fost mare lucru… DAR eu imi luasem 2 sticle de suc, caci era oferta si am primit si un pahar moca (ahh viata asta de student… lucrurile moca iti incanta privirea), o mapa si multa hartie igienica :)). Unul dintre cei doi isi cumparase o perna (si-a uitat perna acasa 🙂 ), o mapa cu un top de hartie care o tinea in mana ca pe tava caci punga in care erau depuse a cedat, si o plasa cu mancare. Ultimul coleg avea 2 plase cu mancare. Ideea e ca doar cel de tinea mancarea vroia sa isi cumpere ceva haine. Deci va puteti imagina 3 insi cu plase de carrefour, cu suc la oferta, perna care intrau in magazine Zara, Breshka, Pull and Bear, Kenvelo etc etc. Va dati seama oamenii care au venit sa cumpere haine, erau imbracati decent la 4 ace… noi (ma rog si noi eram imbracati decent) aveam „bagaje” total inadecvate in respectiva situatie.

Si daca asta nu a fost destul, ca sa ajungem acolo am luat 783 (care aparent este linie express si ai nevoie de „bilete shukare” la 7 lei 2 calatorii). Ca sa ajungem nu a fost foarte greu, doar ca am stat mult caci era aglomerata soseaua… dar na, Bucuresti, nu ai ce-i face(doar sa ii urezi binete unui nene de sta pe un scaun prin primarie). In fine la intoarcere, noi eram oarecum mahmuri, nu ca am baut sau ceva, eram obositi si radeam din orice. La statie am stat ~ 15 minute (fiind express circula rar), si in fine noi aveam de gand sa coboram fie la Muzeul Satului sau la Arcul de Triumf (oricare varianta ar fi fost ok). Da’….  o mica tzeapa asa pe la ora 10:30 .. nenea asta de conducea autobuzu si-a amintit ca tre sa opreasca si el sa mai coboare lumea… dar si-a amintit prin Piata Victoriei… si de acolo PIJOSU. Drumul in sine a fost „stupid” de amuzant.. radeam din orice, parca eram beti :)). Si intr-un final pe la un 12 am ajuns si noi in camera….

All in all frumoasa viata la camin… atata timp cat ai bani, colegi de nota 10 si chestii pe sistemul M.I.B. (mult ieftin bun | o sa propun sa fie un nou slogan la Senatul Studentesc).

  1. Nicutza
    4 Octombrie, 2008 la 4:40 pm

    vreau si eu colegi de nota 10 la camin 😦

  2. bog
    4 Octombrie, 2008 la 4:58 pm

    ajungi la baneasa shopping center, ikea mult mai ieftin cu 131 din piata romana.
    783 e mai mult ptr otopeni.

  3. 4 Octombrie, 2008 la 5:31 pm

    da ms bog…. da noi nu stim bucuresti :))

  4. bog
    4 Octombrie, 2008 la 6:05 pm

    ca eu stiu sau ce :))
    tre sa mergem intr-un weekend la plezneala in primu autobuz necunoscut sa vedem unde ne duce si dupa luam altu si tot asa 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

