Prima pagină > ASE > CH’s adventures in C2 – Agronomie

CH’s adventures in C2 – Agronomie

Yay in sfarsit am net in camin…. ii multumesc pe calea asta colegului meu de „camin” (din camera alaturata 🙂 ) ca mi-a setat internetul….

Am petrecut prima noapte a mea in camin :D. Ce sa zic foarte fain… suntem momentan doar 2… presupun ca vom fi 4 luni, e bine colegul de camera e ok, mai trebuie sa vina un baiat din constanta pe care il stiu… si ramane cel din pitesti. Caminul in sine e curat, dragut, toaletele baile sunt la comun dar sunt foarte curate. (ma rog prima zi :)) ). E bine faptul ca sunt 10 dusuri 10 toalete 12 chiuvete… la etajul asta, deci indiferent de ce „urgente” am avea spatiu liber ar fi :))

Zona, unde e caminul, e draguta. Retrasa cu o mica „padure” pana sa ajungi la caminul efectiv,avem gazon in curtea interioara. E ceva de mers pana la prima statie de autobuz, dar verdeata face sa fie mai fain si sa para ca trece mai repede. Cand am venit prima oara mi-am luat o teapa … de mi-e rusine mie. Am fost mai intai la moxa (aici m-am despartit de ai mei -am venit cu masina- pentru ca ei l-au dus pe Edvin la caminul lui), de aici m-am dus in aviatori si am asteptat sa iau autobuzul 330 pana la camin. Dupa ce ca am stat ~ 10-15 minute in statie, in momentul cand m-am urcat intr-un final in  autobuz, am mers ~ 100 de metri pana la un sens giratoriu si se aude cu o voce mirifica la boxe „dragi calatori vom opri aici caci in fata este blocata circulatia din cauza unui maraton”…. poftim? adica… m-am urcat degeaba ? … >.<‘ .

Ma amuza cand ma uit la caminul fetelor (suntem separati :/) vad fete care sterg geamuri de zor…. la noi la baieti nimeni nu are nici un stres :)).

Camera e curata. Cand am venit aveam frigider si un cuptor cu microunde… „ramase” acuma nu ne-ar deranja, in sensul ca chair am avea nevoie de un frigider insa asta a fost lasat cu usa deschisa… am impresia ca toata vara… caci era plin de mucegai :/. Cuptorul pare curat dar nu avem de cand sa ne riscam :)) .

All in all pare ok, cu un inceput zic eu promitator :D. Abia astept o zi de luni – marti sa vina toti prietenii in buc 😀

Categorii:ASE Etichete:, , ,
  1. 23 Septembrie, 2009 la 9:44 am

    ai numarat cate dusuri/toalete si chiuvete sunt? =))

  2. hdd
    22 Decembrie, 2011 la 9:11 pm

    si eu tot in C2Agronimie,Bucuresti stau:)) chiar e curat si mult mia bine decat in Moxa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

