Prima pagină > ASE, Cugetari > New life ?

New life ?

Maine merg in Bucuresti, definitiv…. ma rog nu definitiv doar pe timpul facultatii… si oricum o sa mai vin pe acasa 1 la 2-3 saptamani :).  In fine, azi e sa zic ultima zi din „viata” mea de pana acum. Urmeaza o noua viata, noi oameni, noi cunostiinte, noi locuri, noi evenimente, noi…. ma rog … noi :)).

Abia am timp sa scriu postul asta din mai multe motive… odata ca imi fac ultimele impachetari pentru maine :D, totodata o ajut pe mama sa faca suberec, placinta cu branza (turceasca evident :D) si pizza. Va intrebati de ce asa de multe ? Pai pentru ca eu am vrut placinta, tata a vrut suberec si impreuna am vrut pizza :)). In acelasi timp diseara este „o seara sfanta”. Mai exact este „Kadir Gecesi”. Ca sa va explic cat mai pe scurt practic azi a fost seara in care „am primit” coranul. Practic a fost seara in care a inceput islamismul in adevaratul sens al cuvantului. Si este ceva normal sa sarbatorim astfel de evenimente prin mancaruri traditionale. (pizza nu se pune… e doar un moft al nostru :)) )

Va dati seama ce „amestesc” este in casa mea…. noape sfanta, plecarea mea la buc, facutul bagajelor, blogaritul :))

Ufff am prea multe in cap si nu stiu ce sa scriu… nu imi gasesc cuvintele.. am o stare usor euforica :). Am aceeasi stare ca un copil care primeste o masina teleghidata combinata cu starea pe care o ai cand stai in tricou pe o ploaie marunta.

O sa inchei cu o invitatie deschisa tuturor bobocilor (nu neaparat de la ase) care merg la buc… Duminica asta… [edit] [ pentru ca am primit deja reclamatii o sa aman invitatia pentru o zi de marti-miercuri] [/edit] in buc sa ne intalnim undeva… oriunde (o sa scriu eventual maine unde anume :)) ) … sa vedem cat de „sociabili”, cat de zgribuluti, cat de fericiti, cat de speriati vom fi.

Categorii:ASE, Cugetari Etichete:, , ,
  1. Nicutza
    26 Septembrie, 2008 la 8:07 pm

    Iarasi un post cald. Eu am fluturi in stomac cand vb de plecat :-s …

  2. bog
    26 Septembrie, 2008 la 8:15 pm

    nu duminica mah, luni-marti; nu plecam toti sambata …..

  3. 26 Septembrie, 2008 la 8:19 pm

    pfff pei lasam atunci pe ~ miercuri ? imediat dupa festivitatea de deschidere? :))

  4. Razzor
    26 Septembrie, 2008 la 11:15 pm

    iara te lauzi cu mancarurile alea ciudate:|
    Tu nu esti crestin?

  5. 28 Septembrie, 2008 la 1:07 pm

    nu lol …. sunt musulman :/

  6. Razzor
    2 Octombrie, 2008 la 7:27 pm

    misto.deci ai voie la mai multe neveste atata timp cat le poti intretine,right?

  7. 2 Octombrie, 2008 la 8:11 pm

    teoretic da :)). dar na in romania nu merge :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

