Prima pagină > Cugetari, Despre mine > CH’s adventures in The Hills 2

CH’s adventures in The Hills 2

ieri am fost chemat la bunica mea pe motivul „metin pleci la bucuresti nu o sa o mai vezi mult timp, fi dragut si spunei un papa frumos”. Nu vreau sa ma intelegeti gresit.. imi place la bunica, imi place de bunica si mai ales de mancarurile pe care le face ea :D(ma intelegeti, bunica mea e ca oricare alta bunica … isi iubeste nepotii (eu sunt preferatul ei) isi hraneste nepotii (mai ales ca sunt tatar … sunt niste specialitati mhmm 😀 )  )

In fine ajung acolo… toate bune frumoase… doar ca am intarziat ca s-a sculat fratele meu la 10 :/ (am promis ca vom fi acolo la 10…) si primesc pupici imbratisari si 2 covoare ce trebuiesc spalate :/…. da am fost „tzepuit” de propia mea familie :)). Aparent spiritul de „Nostra Cosa” nu prea merge la mine … cel putin nu in familie… deci ieri a trebuit sa spal 2 covoare… la mana… sa le frec cu sapun si o perie :/ .  Si pe seara, de la atata frecat , m-am ales cu o arsura la mana dreapta cam de unde incepe degetul mare… ma scuzati dar la biologie am luat 10 ca am fost la oli de economie :)). Si pentru ca nu a fost destul tot seara stateam de vorba cu fratele meu afara… spargeam seminte ca niste cocalari :)). Aparent am insultat un tantar in timp ce „scuipam” cojile de seminte caci m-am trezit executat de doua ori pe mana stanga… la o distanta de 3 cm :/, cred ca era suparat rau ca imi simt mana usor amortita :/ .

Tot pe seara am vazut ca a inceput Nora pentru mama 3…. 3 ? stati a fost si un 2 ?… adica nu stiu eu tin minte de o nora pentru mama… dar nu tin minte sa fi avut si o cifra pe acolo… In fine m-am uitat un pic, tot ce pot sa zic e „cata prostie”, adica toate fetele mi s-au parut fie nesimtite fie urate (nu stiu asta e parerea mea… persecutati-ma in Piata Romana daca vreti :)) ). Stiu ca era o concurenta care zicea ca ea a renuntat temporar la facultate ca sa intre in concurs, si ca ii place sa aibe restante… cum adica „imi place sa am restante”…. serios cum sa iti placa asa ceva… poate ii place faptul ca trebuie sa mai iasa din casa ? sa mai socializeze :/

Azi, pentru ca urma sa plecam, bunica ne-a tratat cu placintute cu carne :D… mhmmmm asa de buuun 😛 pacat ca nu o sa stiti…. sau ma rog nu o sa mancati :)) (pentru cei ce stiu : cantic) in fine… atat pentru azi 😛

  1. 26 Septembrie, 2008 la 2:45 pm

    daca nu o trimiti prin posta tot dijaba

  2. 26 Septembrie, 2008 la 3:32 pm

    iti trimit colet:))… o pun in punga cu basici :))

  3. 26 Septembrie, 2008 la 4:51 pm

    Buna!
    Sunt mama lui Alex Stancu, colegul tau de camera.Sunt foarte incantata ca Alex va avea un coleg asa simpatic.Sper ca diseara veti vorbi.

  4. bog
    26 Septembrie, 2008 la 5:48 pm

    doamna nu va grabiti sa va bucurati, aveti mare grija ca Metin fura din geanta, mie imi ciordea mereu din rucsac !!!!!!!! il am pe caseta !!!!

  5. 26 Septembrie, 2008 la 5:50 pm

    :-” nu recunosc nimic… minte bog asta… nici nu-l stiu (lasa ca te prind eo in bucuresti :)) )

  6. 26 Septembrie, 2008 la 5:57 pm

    Salut
    Sunt unu din noii tai colegi de camera, Alex Stancu si am gasit blogul tau…sper sa ne intelegem bine…adik eu sunt aproape sigur k asa o sa fie :)..ce sa iti mai spun dak vrei poti sa lasi aici un id de mess k sa vb…eu maine ajung in bucuresti deci dak e ne vdm acolo…bafta

  7. 26 Septembrie, 2008 la 11:11 pm

    LOL

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

